6.000 millió forint – ízlelgesse, hiszen Ön fizeti a kormány plakátkampányát

6 milliárd, vagy 6.000 millió, esetleg 6.000.000.000, mindegy hogy írjuk le. Ennyit szán a kormány 3 év alatt a járóbeteg ellátás fejlesztésére, szintén ennyit 2 év alatt munkahely teremtésre, és ennyit kóstál a plakátkampány is, aminek a célja, hogy bevésse az agyakba, Orbán a legnagyobb király!

Mindegyiket mi fizetjük, de az első kettő közérdek…..

“Széles körű tájékoztató kampányt indít a kormány, hogy mindenki előtt nyilvánvalóvá tegye: a Sargentini-jelentés hazugságokon alapul és politikai nyomásgyakorlás céljából, a szabályokat felrúgva szavazta meg az Európai Parlament”

– értesült a Magyar Idők. A kampány látható lesz a televízióban, a rádióban és internetes hirdetésekben is.

Néhány nappal ezelőtt a 24.hu már megírta: a Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKOH) 5,9 milliárdos megbízást adott Az állampolgárok életét kiemelten érintő kormányzati döntésekkel kapcsolatos feladatok ellátására, ami kissé körmönfontan azt jelenti, hogy plakátkampányra.

A szerencsés nyertes

a Balásy Gyula érdekeltségébe tartozó New Land Media Kft. és a Lounge Design Szolgáltató Kft. Vele idén júniusban egy 75 milliárdos keretszerződést kötött az NKOH, így a

“közpénzes médiaköltések egyetlen médiaügynökségen folynak keresztül”

Íme, az első fecske, ami megadja az alaphangulatot. Érdemes figyelni a zenére is, nem ismerős?

A Magyar Idők cikkében azt írja, a

“kormány a jelentés kapcsán az Európai Unió Bíróságához fordul, az Országgyűlés pedig határozatban fejezheti ki tiltakozását a bevándorláspárti erők Magyarország elleni politikai támadása miatt.”

Az NKOH gyorsan őrlő malmairól árulkodik, hogy az ajánlattételi felhívást szeptember 10-én küldték ki Balásyéknak, az ajánlat elfogadásáról szóló összegzést pedig két nappal később, szeptember 12-én hozták nyilvánosságra.

Újabb kormányzati plakátkampány, 5,9 milliárd közpénzből

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük