Nincs sok csodálkozni való, a labda kerek és gurul, amerre rúgják. Jelen esetben a példamutató nemzeti közmédia minősíthetetlen viselkedése amőbamód terjed az országban.


Kerítésen belül nincs megállás?

A Balaton-parti város ellenzéki politikai erőit tömörítő Kisvárosunkért Érdekvédelmi Egyesület (KÉVE) közleménye szerint azonban a részrehajlásnak ennél sokkal konkrétabb jelei is vannak. A helyi televízió és az ellenzék közötti csatározás csütörtökön odáig fajult, hogy a csatorna vezetősége rendőrt hívott a KÉVE elnökére, Weller-Jakus Tamásra.

Az egyesület Mércéhez eljuttatott közleménye szerint a történet ott kezdődött, hogy a Keszthelyi TV szeptember 27-én leadott egy rövid választási műsort, amelyben mind a fideszes polgármesterjelölt, Nagy Bálint és ellenzéki kihívója, Czuth Zoltán László öt-öt percben mutatkozhattak be.

Sámel József főszerkesztő

– 2014-ben a Fidesz-KDNP zalaszentgróti polgármesterjelöltje – az ellenzéki jelöltet arra kérte, bemutatkozójában ne említse a kormánypártok nevét, mert a műsor célja a saját program bemutatása, nem pedig az ellenfél kritizálása. Czuthtal monológszerűen, vágások nélkül vették fel a videót, anélkül, hogy bármilyen más felvétel bevágására lehetőség lett volna.

„A fideszes Nagy Bálint meglehetősen rövid bemutatkozásában viszont nagyrészt a KÉVE jelöltjeit szapulta, majd róla és a családjáról vágtak be képeket. A felvételek érdekes módon nem kerültek ki a televízió honlapjára, pedig ez szokás minden tudósításnál”

– folytatja a KÉVE közleménye.

Kérjék írásban…..

Csütörtökön Czuth Herold János önkormányzati képviselő társaságában kereste fel a csatorna irodáját, hogy megkérdezze a főszerkesztőt, mikor kerül fel az internetre a választási műsor. Sámel azt válaszolta, nem töltik fel a felvételt az internetre, illetve ha hozzá akarnak férni a videóhoz az ellenzéki jelöltek, adjanak be írásos kérést.

Később a KÉVE elnöke, Weller-Jakus Tamás szerette volna elérni, hogy egy általa hozott adathordozóra másolják fel a felvételt, de Sámel ezt megtagadta, írásbeli kéréshez és jogásszal való konzultációhoz kötötte a felvétel kiadását.

Weller-Jakust nem elégítette ki a válasz,

úgyhogy ott maradt a tévé irodájában, mire a főszerkesztő kihívta rá a rendőrséget. Végül az ellenzéki vezető békésen távozott, ám a Keszthelyi TV azért még egy felháborodott riportot készített az ügyről.

Forrás

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét