Az igazi szemét-sztori – Nem oda, Buda!

A szemétszállítás-mizéria sokakat jogosan háborít fel, de nem biztos, hogy arra haragszunk, aki előidézte a problémát. Ne feledjük: nem minden igaz, ami egy Fidesz-szájból elhangzik. 

Hallgattassék meg a másik fél is!

Az alábbiakban a Zöld Híd közleményét olvashatják. Azért így egy picit más annak a bizonyos leányzónak a fekvése!

“Tisztelt Ügyfeleink!

Csak ezen a felületen tudjuk Önökhöz közvetlenül és hitelesen eljuttatni az információkat. Önök nem a Zöld Hídnak fizetik a hulladékgazdálkodási díjat, hanem az NHKV-nak. Mi tőlük NEM kaptuk meg a szolgáltatásunk fenntartásához szükséges összeget. Pénz hiányában nem tudjuk működtetni a céget, ezért állt le kényszerűen a hulladékok begyűjtése. Mi készen állunk a munkára. Amint látják a Zöld Híd dolgozói és vezetői ma reggel 6-ra megérkeztek a hulladékkezelő központokba. Azóta is várunk, hogy dolgozhassunk. Köszönjük szépen a lakosság türelmét, támogatását és azt, hogy péntek délutáni bejegyzésünket eddig 1425-en megosztották és közel 400 hozzászólást írtak. Önöknek köszönhető, hogy a pénteki bejegyzés eddig 158 744 emberhez jutott el.
Reméljük, hogy a mai üzeneteink is hasonlóan sok emberhez eljutnak! Csak Önökön múlik. Köszönjük!
a Zöld Híd csapata

Közösségi oldalukon az alábbiakkal segítik a tájékoztatás teljességét:

“Tájékoztatjuk Önöket, hogy Társaságunk október 29-től (hétfő) a hulladékszállítást a működtetés pénzügyi feltételeinek hiánya miatt, határozatlan időre felfüggeszti.

Az Önök érdekeit szem előtt tartva a helyzet megoldásán dolgozunk.

Azonnali célunk az újraindításhoz szükséges fedezet biztosítása. Ez ügyben korábban tárgyalásokat kezdeményeztünk a finanszírozásért felelős Nemzeti Hulladékgazdálkodási Koordináló és Vagyonkezelő Zrt.- vel. Pénzügyi teljesítés esetén a szolgáltatásainkat azonnal indítjuk.
Hosszú távú célként pedig a kiszámítható, biztonságos és fenntartható hulladékszállítás anyagi feltételeinek megteremtéséért tárgyalunk, harcolunk.

A fentiek teljesítése érdekében az Önök számára legjobb megoldásokat választva, maximális körültekintéssel fogunk eljárni.

Az átmeneti időszakban a keletkezett hulladékokkal kapcsolatban kérjük az alábbiak szerint szíveskedjenek eljárni:

Meddig tart a leállás?

Hosszabb leállás esetén a Katasztrófavédelem köteles gondoskodni a hulladék elszállításáról, ezért egy, maximum két szállítás kimaradására lehet számítani.

Mi legyen az ottmaradt hulladékkal?

Kérjük, hogy a felhalmozódó hulladékot biztonságos módon, az edény méretének megfelelő, a későbbi elszállíthatóság érdekében lezárt zsákokban, lehetőleg saját területen tárolják. Társasházak esetén javasoljuk, hogy a közös képviselő vagy a gondnok segítségével jelöljék ki az átmenetileg felhalmozódó, zsákokban gyűjtött hulladékok ideiglenes tárolási helyét.

Van-e lehetőség arra, hogy az ügyfél maga gondoskodjon a beszállításról?

A leállás nem csak a szállítást, hanem a hulladék tárolást és feldolgozást is érinti, ezért a leállási időszakban beszállítást sajnos nem áll módunkban fogadni.
A leállás ideje alatt valamennyi központunk, telephelyünk és hulladékudvarunk zárva tart.

Ha kimarad a gyűjtés, jóváírásra kerül a szolgáltatási díj is?

Mivel a keletkező hulladék egy későbbi időpontban elszállításra kerül, így a szolgáltatási díj nem változik.

Bízunk benne, hogy a hulladékszállítás elmaradásából fakadó problémák hamarosan megnyugtató módon rendeződnek, addig szíves türelmüket és együttműködésüket kérjük!

Köszönettel:

“Zöld Híd B.I.G.G.” Nkft.”

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük