Nem fogják elhinni, hogy gondos gazdaként mire találta elengedhetetlennek költeni Hassay Zsófia, VI. kerület volt polgármester asszonya! Egy – vagy még ki tudja, hány – Fidesz-közeli hetilapban a kerületről megjelenő (?) cikkekért perkált.

Hány helyen nem jelent még meg méltatás további kerületi közpénzből?

Gondolják csak végig: ha az összes önkormányzat, ami fideszes kézi vezérlés alatt működött az “elmúltban”, hasonló módon járt el, feltehetően nem kizárólag a fent nevezett médiummal kapcsolatban, akkor mennyi kerületi pénz kerülhetett a rászorulók helyett a pártközpont népszerűsítését végző portálokhoz!

- Hirdetés -

Soproni Tamás, a VI. kerület új polgármestere közösségi oldalán számolt be arról, hogy

“Nem tudom, valakinek feltűnt-e már, de a Figyelő mellékletében eddig két oldalt töltöttek meg terézvárosi tartalmak. Nem ingyen. Gyanítom, hogy nem sokan fordítottak figyelmet erre a mellékletre, de jelzem, hogy mostantól nem is leszünk benne.

Máig évi 4,2 millió forintot költött az önkormányzat arra, hogy egy KESMA-propagandalap senki által nem olvasott mellékletében megjelenjen a VI. kerületről néhány cikk. A mai nappal arra kértem a hivatalt, hogy szüntessük meg ezt a szerződést.

Így épül a NER. És így bontjuk le, apránként.”

Figyelt a Figyelő

Mint ismert, a korábban Schmidt Mária által tulajdonolt, de 2018 novemberében a KESMA kormányzati médiaholdinghoz átkerült, majd teljesen új vezetést kapott hetilap fővárosi mellékletében az előző, kormánypárti kerületvezetés vásárolt megjelenési lehetőséget évi 4,2 millió forintért.

A szerződést most Soproni utasítására az önkormányzat felbontotta. Valószínűleg a többi ellenzéki irányítás alá került kerület is Terézváros példáját fogja követni.

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét