A Viper hard seltzer nem sör, valami egészen más

Miközben a legjelentősebb és legismertebb alkoholos italok több száz, sőt több ezer évvel ezelőtt születtek, a hard seltzernek elég volt pár év, hogy teljesen felforgassa az alkoholos italok piacát a tengerentúlon.

Miről is beszélünk

Pedig maga a kategória egyes források szerint a véletlen és két szódavízkedvelő feleség „műve”: a múzsák ihletésére két bostoni jóbarát és műkedvelő ital innovátor házilag készítette el a szénsavas víz alkoholos változatát még 2013-ban.

Most pedig már ott tartunk, hogy a szakemberek az idén 2,5 milliárd dolláros forgalomra számítanak az USA-ban, közben pedig Kanadában, Ausztráliában és egyes nyugat-európai országokban is egyre nagyobb a rajongók tábora.

A Viper hard seltzert a Dreher Sörgyárak márciusban vezeti be a magyar piacra, egyáltalán nem sör, noha hasonló hagyományos eljárással készül. A boltok polcaira első körben 0,33 literes dobozos, majd üveges kiszerelésben kerül, amely 96 kilokalóriát tartalmaz, alkoholtartalma pedig 4 százalék.

„Szeretjük azt, ami egyedi és izgalmas”

– egészen egyszerűen ennyi a hard seltzer titka Nagy Zoltán, Viper nagykövet szerint, aki alapító-tulajdonosa a máig egyetlen olyan magyar bárnak, amely kiérdemelte a World’s Best Bars Top 50 elismerést. Déli citrus, cédrus, nyári virágok – ezeket az illatokat társítja személyes élményei alapján a nemzetközi bárkultúra elismert szakembere a Viperhez.

“Az alaposan lehűtött Viper önmagában fogyasztva is tökéletes választás jégre töltve egy kis limeszelettel, de saját receptek komponálásához éppúgy lehet tökéletes kiindulási alap.”

A Viper hard seltzer gyártása során a 100 méter mélységből érkező vizet üstben forralják fel, majd miközben lehűl, hozzáadják az alkohol alapját adó cukrot, melyet az élesztők feldolgoznak – így érhető el a kívánt alkohol- és szén-dioxid szint. Ezt követően a kapott italt megszűrve jutnak a letisztult és áttetsző végeredményhez, amelyet a frissítő lime ízesítés tesz izgalmassá.

A Viper komoly rajongótáborra számíthat az újdonságokra mindig nyitott kísérletezők és trendkeresők között

“Ahogyan azok között is, akik a mesterséges adalékok és színezékek nélküli összetevőket tartják szem előtt. Természetes ízével, trendiségével és egyszerűségével tökéletes alternatíva a tudatos, minőségi élményeket kereső és kíváncsi fogyasztók számára” – mondta Hruska Rita, a Dreher Sörgyárak nemzetközi márkákért felelős marketing vezetője.

Viper

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük