De ráérnek a fiúk az Ön pénzéből! – Az Alapjogokért Központ bojkottálja a Fruccola „meleg salátáját”

Ezek az Alapjogokért központos fiúk-lányok tudnak valamit! Például azt, hogy ahhoz, hogy idén és jövőre is házhoz szállíttathassák az ebédjüket, szükségük van a munkahelyükre, aminek alapfeltétele, hogy ki- és beálljanak a kormánysorba. És tudják, aki nem lép egyszerre….. Hát ők lépnek! Ha kell -ez esetben pont erre van szükség- a reggebédet is hajlandók pártalapon rendelni és bíznak benne, hogy nem fekszi meg a gyomrukat.

A történet a kályhától…

A szivárványcsaládok melletti kiállások és kampányok azután indultak el, hogy az Országgyűlés tavaly december 15-én megszavazta az Alaptörvény módosítását, azaz szigorította az örökbefogadás szabályait, és törvénybe foglalta, hogy az anya nő, az apa férfi. A “Család az család” elnevezésű kampány decemberben indult el a közösségi médiában, azután, hogy az Országgyűlés megszavazta az Alaptörvény módosítását, szigorította az örökbefogadás szabályait, és törvényben rögzítette, hogy az anya nő, az apa férfi. Gulácsi Péter a Facebook-oldalán állt ki a kampány mellett, azt írva:

„Minden embernek joga van az egyenlőséghez, és minden gyermeknek joga van ahhoz, hogy boldog családban nőjön fel, attól függetlenül, hogy mennyien vannak és hogy milyen neműek, vallásúak vagy bőrszínűek a családtagok.”

Jakabfi Zsanett is kiállt a szivárványcsaládok mellett hivatalos Instagram-oldalán.

„Számomra a család egymást szerető, támogató és törődő emberek közössége, akik meghatározó szerepet töltenek be egymás életében. Nemtől és hovatartozástól függetlenül!”

Múlt héten több mint negyven márka, köztük az IKEA, az HBO és a Sziget is csatlakozott a kampányhoz. Korábban kiállt a családok sokszínűsége és a melegek jogai mellett Istenes Bence műsorvezető, Hrutka János korábbi magyar válogatott focista, Ördög Nóra, a kormányközeli TV2 műsorvezetője és az RTL Klub is. Hasonlóképpen tett a Fruccola Étterem is.

Több sem kellet NER-éknek!

Bevetették a mindenhol fregoliembernek számító Deutsch Tamást, aki bármilyen témában tud “teljes testtel” fidesz-szócső lenni. A Fidesz EP-képviselője ugyancsak a közösségi médiában ossza meg gondolatait a témában. Szavai szerint:

A család az család – ez nem is lehet kérdés! Tehát, ami nem család, az nem család. Ennyi.

Az Alapjogokért Központ is bevállalt egy jóízű kiállást az Orbán-állítás mellett: az állami megrendelésekből élő Alapjogokért Központ külön Facebook-posztban támadta, sőt, bojkottot hirdetett ellene:

“A saláta jobb hidegen, mint melegen. Több mint negyven másik márka mellett a Fruccola is úgy döntött, támogatja, hogy homoszexuális párok gyermeket fogadhassanak örökbe. Mi pedig úgy döntöttünk, hogy nem rendelünk többet a Fruccolaból.”

A hozzászólásokból….

” Előbb-utóbb magatokra maradtok, alapjogos hópihék, és kénytelenek lesztek bemerészkedni a konyhába, hogy megpróbáljatok főzni valamit magatoknak. Szerintem egy tükörtojást meg lehet próbálni esetleg, azt pár hét alatt szerintem még ti is össze tudjátok majd hozni. Sok sikert!”

“A Fruccolarol legalabb hallottam mar jokat, az Alapjogokert Kozpontrol meg nem…”

“Eddig nem hallottam a Fruccolarol, de most muszaj lesz rendelnem toluk”

“Megkaphatnám a 40 támogató cég névsorát? Csak hogy tudjam kiktől vasároljak a jövőben”

“Semmi értelmesebbre nem költhetnénk közpénzt, mint uszításra és gyűlöletkampányra. Köszönjük”

“Nagyon hasznos ez a tájékoztatás, köszönöm! Eddig nem próbáltam a Fruccolát, most rendeltem egy jó nagy tál salit:)”

Ki fia-borja is ez a “karakán” européer szervezet?

A 2013 óta működő Alapjogokért Központról korábban kiderült, hogy a mögötte álló cég többek között a kormánypárti Civil Összefogás Fórumtól (CÖF) kapott pénzt a működésre, de volt, hogy a jegybank egyik alapítványa is támogatta őket. 2020-ban 660 millió forintnyi, ismeretlen hátterű támogatásról érkezett hír a központ háza tájáról.

A magát jogi elemző- és kutatóintézetként definiáló szervezet igazgatója Szánthó Miklós, aki egyben a kormánypárti sajtótermékeket tömörítő állami médiaalapítvány (KESMA) kuratóriumi elnöke is.

A központ munkatársai gyakran bukkannak fel a közmédiában és a jobboldali sajtóban független szakértő sapkában a kormányzat aktuális álláspontját megerősítve. A szervezet ősszel azzal hívta fel magára a figyelmet, hogy kiadott egy könyvet a „genderőrületről”, és egy sokakat felháborító, militáns felhangokkal operáló, nemzeti identitáserősítő kampányt futtatott – mint utóbb kiderült, közpénzből, így erre mintegy kétszázmillió forintot költöttek a magyar adófizetők.(Forrás)

De ráérnek a fiúk az Ön pénzéből! - Az Alapjogokért Központ bojkottálja a Fruccola „meleg salátáját”

 

3 hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük