Connect with us

Bulvár

Amit biztosan nem akarsz egy vonaton hallani: ‘…megállunk a következő állomáson, hogy lehessen pisilni…’

Amit biztosan nem akarsz egy vonaton hallani: '...megállunk a következő állomáson, hogy lehessen pisilni...'
Megosztás

A vonatozással kapcsolatban nem sok dolog van, amire azt lehetne mondani, hogy „ez biztosan nem történhet meg!”, de a keddi napnak Magyarországon ezt is sikerült produkálnia.


2025, Magyarország

Szürreális dolog történt kedden délelőtt a szombathelyi Intercity vonalán, ugyanis

a Budapestre tartó Savaria IC-n az összes WC egyszerre romlott el, így az utasok nem tudták azokat használni.

A több mint két órás út elég hosszú ahhoz, hogy valaki akár egész úton visszatartsa a szükségleteit, ezért

a MÁV dolgozói kitalálták, hogy útközben két állomáson is hosszabban fognak várakozni, hogy mindenki, akinek kell, el tudjon menni WC-re.

A Savaria Fórum számolt be róla, hogy Répcelak után közölték az utasokkal:

„Megállunk Csornán, hogy lehessen pisilni”.

<< Olvassa cikkeinket a Facebookon, az Instagramon, a Linkedinen, a Truth-on és a Google hírei között is! >>

Csak úgy 1.

„Már-már elégedetten elkönyveled magadban, hogy ha a fényes jövőből más nem is, de az legalább nagy nehezen összejött, hogy a tisztára suvickolt vonatbudikban árrésstoppos budipapírral intézhetik el a dolgukat az utasok a végtelen zötykölődés közben, aztán olvasod, hogy nem, még ez sem jött össze. Ekkor pedig már csak azon tudsz töprengeni nagy csalódottságodban, hogy tulajdonképpen mi a fészkes fene tud egy vonatbudiban elromlani. Hiába, ahogy Virág elvtárs is megmondta: „nehéz, nagyon nehéz…” Mégis azt mondom: ne adjuk fel!” (Vidéki prókátor)

Kisdolog, nagydolog…..

Csornán negyed órát várakozott az Intercity, amíg minden utas elvégezte a dolgát. Ezután

ellenőrizték, hogy mindenki visszaszállt-e a vonatra, majd a Savaria IC folytatta útját.

Slusszpoén:

a következő pisiszünetes megálló Komárom lett volna, de az ottani WC-k felújítás miatt zárva voltak, ezért az utasok az út szélére kihelyezett, kissé viseletes Toi Toi-okat használhatták!

Más, mert ez is van…

Újabb fennakadások vannak a vasúti közlekedésben. A MÁV-csoport a közösségi oldalán arról számolt be, hogy a probléma a székesfehérvári vonalat érinti. Mint írták, 1

5-30 perccel hosszabb menetidőre, néhány állomáson a megszokottnál hosszabb ideig tartó várakozásra kell számítani, mert Kelenföld és Tétényliget között egy szakaszon csak az egyik vágányon közlekedhetnek a vonatok.

A bejegyzett változásokról annyit közöltek, hogy:

  • az S36-os vonatok csak Kőbánya-Kispest és Budapest-Kelenföld között közlekednek,
  • a martonvásári Z30-as vonatok nem közlekednek,
  • a Katica InterRégiók csak Székesfehérvár és Balatonfüred között közlekednek ,
  • a Budapest és Veszprém közötti Bakony és Göcsej InterCityk csak Székesfehérvár és Veszprém között közlekednek.

A balatoni vonalon sem rózsás a helyzet: több helyen is fennakadások vannak a vasúti közlekedésben, ezzel kapcsolatban a MÁV-csoport közölte, hogy

a mentesítő buszjáratokat ezúttal is abból a több száz járművet tartalmazó erősítőbusz-flottából állítják ki – igény szerinti mennyiségben, amely a pünkösdvasárnapi biztosítás derékhadát is adta.

Közölték továbbá, hogy az esetleges forgalmi változásokról kísérjük figyelemmel a Mávinform Facebook-oldalán található folyamatosan frissülő bejegyzést.

Csak úgy 2.

Ironikus hangvételű videóban üzent kedden Lázár János közlekedési miniszternek Molnár Áron.

Te! Én úgy örülök, hogy te vagy a közlekedési miniszter

– kezdte Molnár hozzátéve:

„Meddig?”.

Áron egy olyan klipet mutatott, melyen Lázár hangsúlyozza: ha vasúti balesetben valaki meghal Magyarországon, akkor azonnal le fog mondani.

De János, érdemes megvárni, míg valaki meghal? Amúgy már valaki meghalt… A MÁV, amiért ugye te felelsz

– folytatta a színész, aki példával is alátámasztotta kijelentését.

„Pár nappal ezelőtt elromlott egy darab sorompó, és ezért leállt a teljes vasúti közlekedés. (…) János, egy év alatt hét évet késnek a vonatok. Ezer milliárd forintnyi fejlesztést állítottál le, és felére csökkentetted a karbantartási költségeket. Annyira klassz, hogy elrendelted a késő vonatok törlését az adatbázisból. Ez tök megnyugtató, hogy így bele tudok nyúlni a rendszerbe”

– sorolta a magyar vasúti rendszer problémáit Molnár.

„Azt is annyira imádom, hogy elítéled a luxust, pont te, akinek van egy batidai kastélya, és a kastélyhoz vezető utat közpénzből újítottátok fel 3,3 milliárd adófizetői forintból”

– tette hozzá. Videója végén azt a kérdést szegezte a közlekedési miniszterhez, hogy vajon egy narancs rohad-e el előbb, vagy ő mond fel.

Melyik történik meg előbb? Elrohad a narancs🍊? Lemond Lázár János🚂?

Szerző