Bulvár
Amit biztosan nem akarsz egy vonaton hallani: ‘…megállunk a következő állomáson, hogy lehessen pisilni…’
A vonatozással kapcsolatban nem sok dolog van, amire azt lehetne mondani, hogy „ez biztosan nem történhet meg!”, de a keddi napnak Magyarországon ezt is sikerült produkálnia.
2025, Magyarország
Szürreális dolog történt kedden délelőtt a szombathelyi Intercity vonalán, ugyanis
a Budapestre tartó Savaria IC-n az összes WC egyszerre romlott el, így az utasok nem tudták azokat használni.
A több mint két órás út elég hosszú ahhoz, hogy valaki akár egész úton visszatartsa a szükségleteit, ezért
a MÁV dolgozói kitalálták, hogy útközben két állomáson is hosszabban fognak várakozni, hogy mindenki, akinek kell, el tudjon menni WC-re.
A Savaria Fórum számolt be róla, hogy Répcelak után közölték az utasokkal:
„Megállunk Csornán, hogy lehessen pisilni”.
<< Olvassa cikkeinket a Facebookon, az Instagramon, a Linkedinen, a Truth-on és a Google hírei között is! >>
Csak úgy 1.
„Már-már elégedetten elkönyveled magadban, hogy ha a fényes jövőből más nem is, de az legalább nagy nehezen összejött, hogy a tisztára suvickolt vonatbudikban árrésstoppos budipapírral intézhetik el a dolgukat az utasok a végtelen zötykölődés közben, aztán olvasod, hogy nem, még ez sem jött össze. Ekkor pedig már csak azon tudsz töprengeni nagy csalódottságodban, hogy tulajdonképpen mi a fészkes fene tud egy vonatbudiban elromlani. Hiába, ahogy Virág elvtárs is megmondta: „nehéz, nagyon nehéz…” Mégis azt mondom: ne adjuk fel!” (Vidéki prókátor)
Kisdolog, nagydolog…..
Csornán negyed órát várakozott az Intercity, amíg minden utas elvégezte a dolgát. Ezután
ellenőrizték, hogy mindenki visszaszállt-e a vonatra, majd a Savaria IC folytatta útját.
Slusszpoén:
a következő pisiszünetes megálló Komárom lett volna, de az ottani WC-k felújítás miatt zárva voltak, ezért az utasok az út szélére kihelyezett, kissé viseletes Toi Toi-okat használhatták!
Más, mert ez is van…
Újabb fennakadások vannak a vasúti közlekedésben. A MÁV-csoport a közösségi oldalán arról számolt be, hogy a probléma a székesfehérvári vonalat érinti. Mint írták, 1
5-30 perccel hosszabb menetidőre, néhány állomáson a megszokottnál hosszabb ideig tartó várakozásra kell számítani, mert Kelenföld és Tétényliget között egy szakaszon csak az egyik vágányon közlekedhetnek a vonatok.
A bejegyzett változásokról annyit közöltek, hogy:
- az S36-os vonatok csak Kőbánya-Kispest és Budapest-Kelenföld között közlekednek,
- a martonvásári Z30-as vonatok nem közlekednek,
- a Katica InterRégiók csak Székesfehérvár és Balatonfüred között közlekednek ,
- a Budapest és Veszprém közötti Bakony és Göcsej InterCityk csak Székesfehérvár és Veszprém között közlekednek.
A balatoni vonalon sem rózsás a helyzet: több helyen is fennakadások vannak a vasúti közlekedésben, ezzel kapcsolatban a MÁV-csoport közölte, hogy
a mentesítő buszjáratokat ezúttal is abból a több száz járművet tartalmazó erősítőbusz-flottából állítják ki – igény szerinti mennyiségben, amely a pünkösdvasárnapi biztosítás derékhadát is adta.
Közölték továbbá, hogy az esetleges forgalmi változásokról kísérjük figyelemmel a Mávinform Facebook-oldalán található folyamatosan frissülő bejegyzést.
Csak úgy 2.
Ironikus hangvételű videóban üzent kedden Lázár János közlekedési miniszternek Molnár Áron.
Te! Én úgy örülök, hogy te vagy a közlekedési miniszter
– kezdte Molnár hozzátéve:
„Meddig?”.
Áron egy olyan klipet mutatott, melyen Lázár hangsúlyozza: ha vasúti balesetben valaki meghal Magyarországon, akkor azonnal le fog mondani.
De János, érdemes megvárni, míg valaki meghal? Amúgy már valaki meghalt… A MÁV, amiért ugye te felelsz
– folytatta a színész, aki példával is alátámasztotta kijelentését.
„Pár nappal ezelőtt elromlott egy darab sorompó, és ezért leállt a teljes vasúti közlekedés. (…) János, egy év alatt hét évet késnek a vonatok. Ezer milliárd forintnyi fejlesztést állítottál le, és felére csökkentetted a karbantartási költségeket. Annyira klassz, hogy elrendelted a késő vonatok törlését az adatbázisból. Ez tök megnyugtató, hogy így bele tudok nyúlni a rendszerbe”
– sorolta a magyar vasúti rendszer problémáit Molnár.
„Azt is annyira imádom, hogy elítéled a luxust, pont te, akinek van egy batidai kastélya, és a kastélyhoz vezető utat közpénzből újítottátok fel 3,3 milliárd adófizetői forintból”
– tette hozzá. Videója végén azt a kérdést szegezte a közlekedési miniszterhez, hogy vajon egy narancs rohad-e el előbb, vagy ő mond fel.
Melyik történik meg előbb? Elrohad a narancs🍊? Lemond Lázár János🚂?
Szerző
Friss
- Ujhelyi István: Lánczi Tamás elsőként listázná az ellenzéki Orbánt
- Demokrácia magyar módra, avagy az önkény tombolása
- Orbán Viktor: összehívtam a Védelmi Tanácsot
- Tarjányi Péter: nem világháború még, de annak előszobájába léptünk
- Bekövetkezett! – Amerika B-2-es csodagépei szétbombázták az iráni atomprogram hegymélyébe rejtett központjait
- Sulyok Tamás pennája működésben: aláírta a törvényt, amely kettős állampolgároktól veheti el a magyar állampolgárságot
- Heti horoszkóp – Fókuszban a szerelem-munka-egészség témakörök
- Súlyos zavar a balatoni fővonalon, jelentős vonatkésések várhatók – A mai nap a nyári szünet első napja és még csak 18:41 van
- Kultúrtöredékek – Óriási fehér virágokat ringató bakaszivarfa alatt sétálunk
- Izrael szerint a háború elhozta külföldi sajtó „médiaanarchiáját” -Ennek most végetvetnek