Emögött az állhat, hogy Bolgár György nemrég interjút készített a Mazsihisz elnökével, amiben Heisler András keményen kritizálta, hogy a Sorsok Házát a Köves Slomó-féle EMIH-nek adta a kormány. A Klubrádió és a 168 Óra mögött pedig Köves Slomót lehet felfedezni.


“A múlt héten szóltak, hogy akkor többet ne írjak. Hogy pontosan miért, azt nem tudom, de valószínűleg most már mindenki igazat mond. Én is csak erre tudok gondolni” – mondta Bolgár a kirúgásáról.

A hírt elsőként a DK-közeli portál, a Nyugati Fény írta meg, de azt a hvg.hu-nak is többen megerősítették a rádiótól. Az okokról a portál azt írta, a Köves Slomóhoz köthető Brit Média Kft.-nek tulajdona van a 168 Órában és a Klubrádióban, akik nem örültek a Heisler-interjúnak.

(Forrás: Nyugati Fény, hvg.hu)

Kapcsolódó:

A MAZSIHISZ szerint Köves Slomó és az EMIH elárulta a zsidó közösséget

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét