Halálra gázoltak egy asszonyt Pécsen. A kereszteződésre, ahol a tragédia történt sokan panaszkodnak a rossz megvilágítás miatt. Ezen a helyszínen is Orbán Viktor vejének, Tiborcz Istvánnak egykori cége, az Elios “korszerűsítette” a közvilágítást.

Számlák és életek

A baleset közvetlen okát, amibe Pécs belvárosában belehalt a 64 éves asszony, még vizsgálják, az viszont tény, hogy a pécsi közvilágítás cseréjét az az ELIOS végezte, aminek akkor még tulajdonosai között szerepelt Tiborcz István, Orbán Viktor veje.

Ahogy azt megírtuk Orbán beismerő vallomása Elios-ügyben című írásunkban, a magyar kormány belátta, hogy védhetetlen a helyzet az OLAF-vizsgálat megállapításaival szemben, ezért az úgynevezett ELIOS-számlákat nem adja le Brüsszelnek. Cikkünkben idéztük Jávor Benedeket, a párbeszéd európai parlamenti képviselőjét is:

“Másfelől a kormány döntése a számlák visszatartásáról egyben beismerő vallomás is

Ők is elismerik, hogy az Elios-projekteknek semmilyen, Polt Pétertől különböző fórum előtt nincs esélye, bármilyen független ellenőrzés súlyosan korruptnak találná az ügyet. A legjobb, amit tehetnek, hogy bent tartják az egészet a saját kis mikrouniverzumukban, ahol az ügyészség, az ÁSZ és az összes többi hatóság a Fidesz szolgálatában tevékenykedik, és olyan csodákra is képesek, hogy röhögés nélkül kimondják, hogy az Elios-ügyben nem történt bűncselekmény. “

A Demokratikus koalíció így kommentálta az ügyet:

“A Demokratikus Koalíció szerint a tolvajokból gyilkosok lettek, egy ember már meghalt az Orbán-család korrupciós ügye miatt. A DK nem akar új áldozatokat, de ehhez el kell számoltatni a bűnösöket! A DK azt
követeli, hogy indítsák újra az Elios-nyomozást! Ne mosdassák az Orbán-családot, ne tegyék törvényen kívülivé a miniszterelnök vejét! Kattanjon a bilincs az életveszélyes közvilágítás-fejlesztés felelősein, akiknek fontosabb volt a saját zsebük, mint egy magyar ember élete.”

Persze van más vélemény is….

A kormánypárti Pécs ma portál súlyosan átpolitizálva tálal egy emberhalált, miközben az RTL Klubbot vádolja politikai elfogultsággal:

“A RTL Klub – amely a Facebookot is cenzúrázó céget is birtokló Bartelsmann Arvato tulajdona – készített egy anyagot arról, hogy a Lánc utcánál szerintük, a szubjektív megítélésük alapján, rosszak a lámpák, amelyeket a városvezetés 2015-ben cserélt le. A balliberális híradó azt sugalmazta, hogy emiatt történt a baleset, arról egyáltalán nem beszélt, hogy a KRESZ mire kötelezi az autósokat.”

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét