Mészáros Lőrinc mikrofont ragadott: felolvasta, hogy megtörte a nyugat egyeduralkodását

Micsoda büszkeség töltheti el a Mészáros-szülőket azt látva, hogy a kis Lőrinc mekkora karriert futott be. Elégedetten nyugtázhatják, hogy érdemes volt taníttatni, mert kiváló agya nemcsak befogadta a szekmunkásképző tananyagát, de az életben is tudta hasznosítani. Minden bizonnyal ennek köszönhető, hogy a kályhagyár, az útépítés, a szállodaipar, a szemétszállítás, a stadion- és focicsapat tulajdonlás, a bankszektor meghódítása után ettől a szép naptól fogva „vasúttörténeti” jelentőségű cég boldog tulajának tudhatja magát.

Szijjártó szerint dilis az, aki nem vesz fel kínai hitelt, hogy abból kínai vállalatokkal vasútat építsen kínai termékek szállítására?

Érdemes megjegyezni a dátumot! – 130, vagy 2.400 év múlva október 15-én lesz esedékes, hogy megtérül a Budapest-Belgrád vasútépítés. Nem olvasta félre a kedves érdeklődő és az újságíró sem írta el, valóban úgy tartják a szakértők, hogy a 85%-ban kínai hitelből épülő Budapest-Belgrád vasútvonal, amiről nagyjából ennyit lehet tudni, hiszen titkosították a szerződés részleteit, szaldója 0 legyen, vagyis ezután kezd majd az utódoknak némi hasznot hajtani.

15 napon és mindenki megtudja, milyen hitelező Kína – A Külügynek ki kell adnia a Budapest-Belgrád hitelszerződést!

Még 15-öt kell aludni és mindannyian tisztában lehetünk nemcsak azzal, hogy mekkora hitelt hagyunk Orbán és kormánya jóvoltából a gyerekünkre, hanem azzal is, hogy milyen feltételekkel adósított el minket a Kínai Népköztársaság felé a regnáló. Mondhatják, hogy tűzhetjük a kalapunk mellé, de meglehet, hogy van jogorvoslati lehetőség….