OV’22-es satyek 3.990-ért, ugyanez karkötőként 699 forintért az Öné lehet! – A bolondnak is megéri!

A nap télen-nyáron egyaránt süt, úgyhogy szezontól függően hordható az OV’22-es sildes sapka, nem beszélve a lényegesen jutányosabb áron kínált és a célnak, hogy az együvé tartozást kifejezze, pont annyira megfelelő karkötőről, amit a cucc névadójáról elnevezett weboldalon pár kattintással és a kiírt ár átutalásával azonnal bárki magáévá tehet.

Tovább

Ceglédi: ilyen Balaton-kampányra nem a szocialista párttól számítottam!

Üdítő színfoltja a dübörgő kampánydömpingnek, ha olyat lát a megcélzott szavazópolgár, ami nem gyűlölködésre, utálatra, kiközösítésre, elutasításra sarkall, hanem egy probléma megoldását célozza meg fogyasztható módon. Eddig nem sok ilyennek találkozhattunk, de talán….. A Balaton-gond aktuális, fontos és sokakat érint.

Tovább

Csukd be gyerek szemed-füled, reklám van! – Önöknél mit csinálnak a csemeték a korhatáros hirdetés alatt?

A melegellenes törvény rendelkezéseinek megfelelően korhatáros jelzéssel kell ellátni a tévékben a szexuális tartalmak megjelenítését. A filmeket eddig is korhatározták, de most a szexuális vonatkozások esetén a reklámblokkokat is kell.

Tovább

Hollik István szétszedték követői egy Fidesz-fizette reklám miatt – Kapott apait-anyait!

A Fidesz kommunikációs igazgatójának kutya kötelessége, hogy közösségi oldalait csakúgy, mint nevét és arcát adja pártja minden ötletének népszerűsítéséhez. Ezzel együtt jár, hogy amennyiben követői sületlenségnek, vércikinek tartják, amit posztol, akkor azt kifejezzék. Nem is haboztak: ki-ki vérmérséklete szerint olvasott be Hollik közszolgának.

Tovább

Hogy kerül a mesék közé politikai hirdetés? – “Ha nem tévedek ezt hívják politikai pedofiliának”

Pár héttel ezelőtt négy unokámból kettőt ledöntött a lábáról a nátha, nyűgösek voltak, semmihez nem volt kedvük, hát megadtam magam és bekapcsoltam a tévében egy mesecsatornát és hagytam őket “kockulni”. Félfüllel hallottam Mátyás egyik sztoriját, amikor álruhában jófejkedett és egyszercsak arra lettem figyelmes, hogy reklámblokk szakította meg a történetet éppen akkor, amikor az okos szegénygyereket megjutalmazhatta volna a felkent.

Tovább

Szlávik János is másodállású ‘szendvicsember’ lett – van az a pénz, vagy…..

Szlávik János doktor, a Dél-pesti Centrumkórház vezető főorvosa, a “hiteles arc”, aki hónapokon keresztül biztosított minket, hogy a Covid így, meg úgy, hogy oltassunk, hogy viseljünk, vagy ne maszkot, hogy már csak egy kicsit…, aztán meg, hogy a java még hátra van, most követve Győrfi Pált reklámarcnak szegődött egy szállodához. Remélhetőleg orvosként nem “reklámarc” volt!

Tovább

Fidesz-KDNP-s reklámskacok hirdetései lepték el a Facebook-ot – Az ugye tiszta, hogy Ön fizeti a cehhet?

A közösségi médiában támad a regnáló, a hírfolyamban egymás érik a “kövess engem” felhívások a fideszes és KDNP-s közszolgák arcképével feladott reklámok sokatmondó szövegeként. Csak nem azt jelenti ez a teljespályás letámadás, hogy a megszerzett médiabirodalom mégsem annyira népszerű, mint azt kommunikálják?

Tovább

Hol van már a zsák krumpli! Az első 1.000 egészségügyis ingyen hétvégézhet a Mészáros-érdekeltség szállodáiban!

Május 7-től kezdődően megnyitja tíz szállodáját a Mészáros-érdekeltséghez tartozó Hunguest Hotels, három szálloda all inclusive akciót is kínál vendégeinek a következő időszakban. Az első 1000 egészségügyi dolgozó díjmentesen foglalhat két főre szóló két éjszakás csomagot félpanziós ellátással a kijelölt szállodákba.

Tovább

Magyar György: köszönjük a Fidesznek az ingyen reklámot!

Fideszes polgármesterek kérik, hogy az ellenzék halassza el az előválasztást, mert a járványhelyzetben nem kellene újabb feszültségeket kelteni. Csakhogy az indulatokat éppen a kormány szítja. Mindazonáltal köszönjük az ingyen reklámot, hiszen ezzel éppen a NER szereplői jelzik, hogy félnek az ellenzéktől, tartanak a hatalom elvesztésétől, így maguk értékelik fel az előválasztás jelentőségét.

Tovább