Csak tessék! Csak tessék! – a Lidl és a koronavírus

Újpesten szeptember 24-én, azaz ma új Lidl áruház nyitott és szokás szerint a nyitásra óriási kedvezményeket hirdettek.

A Görgey utcában tele a parkoló és tele a bolt is. Végre valami izgalom. Egymás hegyén, hátán a vásárlók.

Akció! Akció! Csak itt! Csak most!

Emlékszem, amikor 1996-ban megnyílt a Pólus Center és benne az ország első Tescója az első napon olyan óriási tömeg volt, hogy arra is másfél órát kellett várni, hogy valaki kosárhoz vagy bevásárlókocsihoz jusson. A biztonsági őrök csak akkor engedték be.

Ma már más idők járnak?!

De ahány ilyen boltnyitási akciót meghirdetnek, biztosak lehetünk benne, hogy aznap óriási tömeg fog összeverődni.

Kérdés, hogy a Lidl Magyarország nem gondolt arra, hogy a koronavírus-járvány idején nem kellene óriási nyitási kedvezményeket hirdetni?

Nem számítottak tömegre és arra, hogy így esélyük sem lesz a vásárlóknak távolságot tartani?

Erről jut eszembe, tegnap a Magyar Nemzet cikkírója is büszkén hirdette, hogy a Ráckeve-FTC Magyar Kupa mérkőzésen ő is ott volt a sűrű tömegben, de nem tartott semmitől, boldog volt és ha ez így van a szervezet is ellenálló.

Hofival szólva: “Tessék mondani ezt a koronavírusnak is megmondták?”

Érdemes lett volna csak csendben, nyugodtan üzletet nyitni, akár még az első napokban limitálhatták is volna a vásárlók számát.

Itt volt az alkalom, hogy a  Lidl példát mutasson abból, hogy valóban törődik a vásárlókkal és nem csak a profit érdekli…

járványhelyzet

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük