Városi Kurír már többször írt arról, hogy  drMáriás évek óta fest közéleti témájú képeket, amelyeken politikusok, történelmi személyiségek, diktátorok és celebek jelennek meg általában groteszk helyzetekben és sokszor ismert festők (pl. Matisse, Malevics, Picasso, Lautrec) stílusában. 


A művész közösségi oldalán tette közzé legújabb művét a hozzátartozó leírással együtt:

“Handó Tündét a legtöbben az Országos Bírósági Hivatal elnökének ismerik,

aki vasladyként minden tervét kőkeményen megvalósítja, mások Szájernéként vezetik nyilvántartásukban. A legtöbben azonban mégis igazi divatdiktátorként tisztelik, aki az elképesztően radikális retró-szocreál-bolcsész divatstílus megalapítója és egyszemélyes királynője: csodálatos elázottságot sugalló alga-frizurák, mongol mély-búvárok látványát idéző varázslatos szemüvegek, a legkortársabb ecseri piaci trendeket is túlszárnyaló házias hangulatú otthonka-ruhakompozíciók, és a metál-zenészek legvadabb csizmáit is vadságukban és erotikai kisugárzásukban túlszárnyaló cipőcskék.

Nem csoda, hogy a kelet-európai identitás és divat iránt érzékeny képzőművészt megihlette e hölgy egy igazi két lábon járó emlékműként vagy antropológiai ready-madeként, így a szeretetével átitatott ecset őt egy igazi párizsi szépséges nagymenő szívtipróként ábrázolta: Lautrec mulatója mélyén kánkánt táncoló, népszerűsége javításáért elkeseredetten, ám ugyanakkor nagyon leleményesen harcoló múzsájaként.

A kép bal felső sarkában morcosan ugyan, de ott látható a NER három világossága, avagy közjogi méltósága, akik fejében jól láthatóan megfordul Tünde alkalmassága, avagy inkább alkalmatlansága, azonban ismerve szívük engedékenységét és megbocsátási készségüket, Handó csiklandozó tánca a kirúgatása helyett még inkább feldobja majd és további munkasikerek megvalósítására ösztönzi őket.”

Forrás

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét