Életmentő pont – még szüksége lehet rá!

Az Országos Mentőszolgálat „életmentő márkát” alapított. Az Élet Mentő Pont márkanév egy olyan, társadalmi felelősségvállalást tükröző értéket jelenít meg, amit a birtokosa az emberek életbiztonságáért képvisel.

Élet Mentő Pont – új márka az életmentésben

A kezdeményezés célja, hogy a márkához csatlakozó cégek, vendéglátó helyek, üzletek, sportlétesítmények, szolgáltatók teremtsék meg az azonnali életmentés feltételeit arra az esetre, ha valaki éppen ott kerül hirtelen életveszélybe, például hirtelen szívmegállás miatt újraélesztésre szorul.

Az Élet Mentő Pont minősítés feltétele,

hogy az ott dolgozók elsajátítsák az életmentés alapjait, és legyen a helyszínen egy bárki által használható defibrillátor készülék is. A programhoz elsőként egy belvárosi prémiumkategóriás étterem (St. Andrea Wine&Gourmet Bár) csatlakozott, ahol 26 alkalmazott (pincérek, szakácsok, stb.) részesült életmentő képzésben, valamint beszereztek egy félautomata defibrillátort is.

A márka odaítélése esetén a cégek, szervezetek jogosultak lesznek az Élet Mentő Pont „védjegyének” használatára, melynek grafikáját a csatlakozó cég profilja alapján lehet testre szabni.

Az Országos Mentőszolgálat várja a programhoz csatlakozni kívánó budapesti és vidéki éttermek, cégek, szervezetek jelentkezését, hiszen célunk az, hogy az azonnali életmentés feltételei a lehető legtöbb nyilvános helyen biztosítottak legyenek Magyarországon – írja közösségi oldalán az Országos Mentőszolgálat.

 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük