Elegem van a kéretlenül állandóan, bármely adót nézve rám zúduló reklám-cunamiból. Értem én, hogy ezzel tartja fenn magát a csatorna, de kérem, sőt követelem, hogy találjanak valami megoldást, esetleg tömbösítsék, vagy tegyék átugorhatóvá a temérdek körömgombát és társait. A reklám nem műsor.


[mnky_ads id=”10551"]

Nyilatkozat a hirdetés-uralom megtöréséért!

“Én …………….., egyszerű tévénéző, szellemi képességem teljes tudatában kijelentem, hogy:

[m[mnky_ads id=”10552"]p>

➡ Utálom a biztosítókat.

➡ Macskám nem lévén bolond lennék Kite – Katot és Whiskast venni.

➡ Nem érdekel, kinek van hüvelygombája és azt mivel kúrálja.

➡ Teszek rá, hogy évente hányan betegszenek meg szív- és érrendszeri problémák miatt.

➡ Hányingerem van a sok hazug, pénzt kunyureáló alapítványtól.

➡ Leköpöm magam, ha valaha is Bonux-ot használok.

➡ Nem fogok Colgate-t venni, még akkor sem ha kihullanak a fogaim.

➡ A mennykő csapjon belém, ha CASCO-t kötök szuper kedvezményes áron.

➡ Nem utazom Párizsba és Berlinbe csak azért, hogy megnézem, a hajlakkom még kitart-e az ottani szélben.

….. egyszerűen csak szeretném megnézni azt a k@rva filmet, amiért leültem a fotelba!”

Persze, azért vannak kivételek. Ilyen például, aminek értelme van:

vagy egyveleg a régi idők reklámjaiból, ami így összeválogatva kortörténet a mai ötvenesek fiatalságából:

 

(forrás: bidista.com)

“Mi a pöcsömért kell reklámozni a paksi atomerőművet?” – tényleg……

Súlyos milliárdokat költöttek az Erzsébet-utalvány reklámozására

Vietnamban is reklámozzák az új magyar bevándorlási bizniszt

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét