Kiemelt hírek
Eszeden vagy, Vodafone? – Csak egy kis empátia kellene
Rövid időn belül nem először kell foglalkoznunk a Vodafone meggondolatlan, kicsit sem felhasználóbarát magatartásával. A társadalmi együttélés íratlan szabályai között bizonyára szerepel, hogy nehéz helyzetben nem hozunk olyan, számunkra ugyan kedvező döntéseket, amelyek mások életét megnehezítik és olyan gondokat kell megoldaniuk, amelyek járványhelyzetben a fertőzés veszélyét tovább növelik.
Így lesz és passz!
Ezt az íratlan szabályt rúgta most fel a Vodafone, mikor a korábban magába olvasztott UPC mail szolgáltatását 2021. március 1-jével megszünteti. A mail szolgáltatás megszüntetéséről bizonyára sok ügyfél nem tud, hiszen nem mindenki kapott e-mailben illetve írásban erről tájékoztatást, és nem található a nyomtatott vagy az elektronikus sajtóban sem információ, csupán a Vodafone internetes honlapján van egy eldugott útmutató, amely javasolja, hogy a felhasználók keressenek más e-mail szolgáltatót.
Hogyan tovább?
Az előfizetők döntő részének számítástechnikai tudása nem teszi lehetővé, hogy ezt a váltást saját maguk elvégezzék, hiszen nem csak új e-mail címet kell regisztrálniuk, hanem az elmúlt évek alatt felgyűlt több száz, akár több ezer e-mailjük áthelyezéséről kell gondoskodniuk, nem beszélve a számtalan internetes regisztráció (bankok, egészségügyi szolgáltatások, stb.) megváltoztatásáról (egyes esetekben újra kell regisztrálni).
Az empátia teljes hiányát jelzi, hogy a járvány idején kényszerítenék a felhasználókat arra, hogy számítástechnikában jártas szakember segítségét vegyék igénybe, ami többórás helyszíni jelenlétet igényelne. Ezzel újabb több száz vagy több ezer ember kerülhetne kapcsolatba potenciálisan fertőzött emberekkel. Ugyan odaadhatnák gépüket a feladatok elvégzéséhez, de az érzékeny információkat tartalmazó számítógépet senki sem szeretné másra bízni.
Gondolják újra!!!
- Vajon miért nem ismerik el, hogy ez a változtatás számítástechnikai szakember igénybevétele esetén több tízezer forintos kiadást jelent?
- Nem lehetne a szolgáltatás minőségének csökkentése miatt egyszeri kompenzálást adni az érintetteknek?
- Vajon milyen lelkiismerettel állnak majd a nyilvánosság elé a Vodafone vezetői, amikor e döntésüket kell megindokolni?
Immár tíz hónapja folyamatos járvány veszélyben élünk, nem lenne-e célszerű ezt a döntést visszavonni és akkor érvényesíteni, amikor mindenki nyugodt körülmények között tudná az átállást elintézni?
Szerző
2 Comments
Leave a Reply
Leave a Reply
Friss
- Egy pitiáner előterjesztés: tánc a TAJ-kártya körül – Ilyen nagy a baj?
- Adj türelmet, Uram!
- Kisiklott egy villamos
- A KDNP újraválasztott kisegér-elnöke még mindig együtt akar dübörögni a fideszes elefánttal
- Orbán Viktor nem megy Mar-a-Lago-ba, hanem odajár – Újra a „nagy vízen túlon” tolja most Szijjártó Péterrel fűszerezve
- Ausztriából érkezhet mentő ahhoz, aki a határtérségben kerül bajba
- Rákay úr, látta már a Futni mentem-et?
- Közvéleménykutatás: Orbán Viktor politikája a.) nagyon jó, b.) kiváló, c.) jó
- Egyszer volt: Garas Dezső
- A léptékváltó mutyik időszaka 2124-ig kitolva – Amikor Lázár János már csak rossz emléke lesz a magyar vasútnak, akkor is marad
Kereny Judit
2020.11.28 17:06 at 17:06
Felháborító a Vodafone eljárása, hova lehetne ez ellen protestálni?
Pingback: Hamm bekapja, most a Vodafone-on a sor - A kis gömböc lehet bármilyen csóró, mindig zabál | Városi Kurír