Kiemelt hírek
Eszeden vagy, Vodafone? – Csak egy kis empátia kellene
Rövid időn belül nem először kell foglalkoznunk a Vodafone meggondolatlan, kicsit sem felhasználóbarát magatartásával. A társadalmi együttélés íratlan szabályai között bizonyára szerepel, hogy nehéz helyzetben nem hozunk olyan, számunkra ugyan kedvező döntéseket, amelyek mások életét megnehezítik és olyan gondokat kell megoldaniuk, amelyek járványhelyzetben a fertőzés veszélyét tovább növelik.
Így lesz és passz!
Ezt az íratlan szabályt rúgta most fel a Vodafone, mikor a korábban magába olvasztott UPC mail szolgáltatását 2021. március 1-jével megszünteti. A mail szolgáltatás megszüntetéséről bizonyára sok ügyfél nem tud, hiszen nem mindenki kapott e-mailben illetve írásban erről tájékoztatást, és nem található a nyomtatott vagy az elektronikus sajtóban sem információ, csupán a Vodafone internetes honlapján van egy eldugott útmutató, amely javasolja, hogy a felhasználók keressenek más e-mail szolgáltatót.
Hogyan tovább?
Az előfizetők döntő részének számítástechnikai tudása nem teszi lehetővé, hogy ezt a váltást saját maguk elvégezzék, hiszen nem csak új e-mail címet kell regisztrálniuk, hanem az elmúlt évek alatt felgyűlt több száz, akár több ezer e-mailjük áthelyezéséről kell gondoskodniuk, nem beszélve a számtalan internetes regisztráció (bankok, egészségügyi szolgáltatások, stb.) megváltoztatásáról (egyes esetekben újra kell regisztrálni).
Az empátia teljes hiányát jelzi, hogy a járvány idején kényszerítenék a felhasználókat arra, hogy számítástechnikában jártas szakember segítségét vegyék igénybe, ami többórás helyszíni jelenlétet igényelne. Ezzel újabb több száz vagy több ezer ember kerülhetne kapcsolatba potenciálisan fertőzött emberekkel. Ugyan odaadhatnák gépüket a feladatok elvégzéséhez, de az érzékeny információkat tartalmazó számítógépet senki sem szeretné másra bízni.
Gondolják újra!!!
- Vajon miért nem ismerik el, hogy ez a változtatás számítástechnikai szakember igénybevétele esetén több tízezer forintos kiadást jelent?
- Nem lehetne a szolgáltatás minőségének csökkentése miatt egyszeri kompenzálást adni az érintetteknek?
- Vajon milyen lelkiismerettel állnak majd a nyilvánosság elé a Vodafone vezetői, amikor e döntésüket kell megindokolni?
Immár tíz hónapja folyamatos járvány veszélyben élünk, nem lenne-e célszerű ezt a döntést visszavonni és akkor érvényesíteni, amikor mindenki nyugodt körülmények között tudná az átállást elintézni?
2 Comments
Leave a Reply
Leave a Reply
Friss
- Hazaszeretet ide vagy oda, holnap megnézzük az Üvegtigrist, ki tudja hányadszor – írta egy hozzászóló Rákay sikerjelentésére reagálva
- Jézus Krisztus horoszkópja nyomában
- Pottyondy Edina jött, Novák Katalin és Varga Judit ment – Lévai Anikó -Orbán-feleség- „stagnál”
- Magyar György: most jött el az idő arra, hogy a korrupt hatalom távozásra kényszerüljön?
- Így élünk.. de így kell élni? – Bach, mint rendezőelv
- Gulyás: gerincműtéten estem át, újra kellett tanulnom járni
- Az Ön hentese is mikroporttal felfegyverkezve áll a pult mögött? Szentkirályi Alexandra piacozott egyet
- Fővárosi Nyomozó Ügyészség: Iványi Gábort hatóság elleni erőszakkal vádoljuk
- Trócsányi kikosarazta Orbánt
- Ügyészségi sajtótájékoztató: folyamatban lévő nyomozást nem kommentálnak, nem elemeznek bizonyítékot – Azért ez-az kiderült…
Kereny Judit
2020.11.28 17:06 at 17:06
Felháborító a Vodafone eljárása, hova lehetne ez ellen protestálni?
Pingback: Hamm bekapja, most a Vodafone-on a sor - A kis gömböc lehet bármilyen csóró, mindig zabál | Városi Kurír