Városi kurír
A napi fontos.

“Fénykép, csomag én szótam”

0 22

A két vezér kormánypárti faliújság a Pesti Srácok, és a frissbe átkerült Origó is betámadta a Magyar Nemzet című lapot, mert nyilvánosságra hozta a -szerintük- hamis adatokon nyugvó Kósa botrányt. Ezt a hírt mi is átvettük a Nemzettől
[mnky_ads id=”10551″]

Ezt bebukták

Azt állítja a kormányzat szócsöveként ismert két propagandaoldal, a Pesti Srácok és az Origo, hogy a Magyar Nemzet szándékosan nem közölte a Kósa Lajos furcsa ügyletét bizonyító bélyegző és az aláírás másolatát, mert hamis a dokumentum. Kósa Lajos keddi sajtótájékoztatóján maga is elismerte, hogy az okirat nem hamis.  Akkor most meg is mutatjuk, kedves propagandisták, írja a Nemzet

Kósa kozjegyzo

Ennyi, na így már rendben ?
[mnky_ads id=”10553″]

Akár ez is tetszhet
Betöltés...

Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi. Elfogadom További információ