Connect with us

Kerítésen innen

Guller Zoltán MTÜ vezérigazgató: …visszatérünk……

guller-zoltan
Megosztás

Rendhagyó turisztikai kampányfilmet készített a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ), azt hangsúlyozva, vigyázzunk egymásra, és közösen sikerül majd megbirkózni a nehéz helyzettel.

Közpénzből a közért…(is!)

Az MTÜ hétfőn az MTI-hez eljuttatott tájékoztatójában azt írta: a filmben a Bagossy Brothers Visszajövök című dala hallható. A film a következő időszakban látható lesz televíziós csatornákon és a közösségi médiában is. Az ügynökség azt üzeni Magyarországnak, hogy

„senki se adja fel a reményt, hiszen közös erővel sikeresen fogjuk leküzdeni a jelenlegi nehéz helyzetet és újra útra kelhetünk a csodás hazai úti célok felé”

Egymilliárd forintos vis maior keretet hozott létre a Magyar Turisztikai Ügynökség

a koronavírus miatt nehéz helyzetbe került vállalkozások megsegítésére. Egyelőre forgalomélénkítő kampány helyett a károk minimalizálására, a felkészülésre fókuszálnak – válaszolt a Világgazdaság kérdésére Guller Zoltán, az MTÜ vezérigazgatója.

Nemzetközi tapasztalatok szerint körülbelül tíz hónap kell ahhoz, hogy az ágazat helyreálljon

– emelték ki, hozzátéve:

„most azonban az a legfontosabb, hogy vigyázzunk egymásra”.

A közleményben idézik Guller Zoltánt, az MTÜ vezérigazgatóját, aki azt mondta:

„februárban még azt gondoltuk, hogy áprilisban arról szólnak majd a kampányaink belföldön, (…) mindenki induljon el és fedezze fel az országot, azokat a rejtett kincseket, csodákat, amelyek mindenhol ott rejtőznek. Azóta minden megváltozott, nemhogy új fejezetet kell nyitni a turizmusban, de egy teljesen új könyvet kell írni”.

Guller Zoltán kiemelte, a mostani kampányuk

„ugyanúgy szól a rendkívül nehéz helyzetbe került szakmának is: nekik is üzenjük, és üzenem személyesen is, hogy visszajön még a fejlődés és a virágzás korszaka a turizmusban”

Egymilliárd forintos vis maior keretet hozott létre a Magyar Turisztikai Ügynökség

a koronavírus miatt nehéz helyzetbe került vállalkozások megsegítésére. Egyelőre forgalomélénkítő kampány helyett a károk minimalizálására, a felkészülésre fókuszálnak

– válaszolt a Világgazdaság kérdésére Guller Zoltán, az MTÜ vezérigazgatója.

Ahogy túljutottunk a tetőponton, intenzív kampányokba kezdünk majd. Nemzetközi tapasztalatok szerint körülbelül tíz hónap kell ahhoz, hogy az ágazat helyreálljon, mi minden segítséget meg fogunk adni ehhez.

Szerző

Click to comment

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük