Guller Zoltán MTÜ vezérigazgató: …visszatérünk……

Rendhagyó turisztikai kampányfilmet készített a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ), azt hangsúlyozva, vigyázzunk egymásra, és közösen sikerül majd megbirkózni a nehéz helyzettel.

Közpénzből a közért…(is!)

Az MTÜ hétfőn az MTI-hez eljuttatott tájékoztatójában azt írta: a filmben a Bagossy Brothers Visszajövök című dala hallható. A film a következő időszakban látható lesz televíziós csatornákon és a közösségi médiában is. Az ügynökség azt üzeni Magyarországnak, hogy

“senki se adja fel a reményt, hiszen közös erővel sikeresen fogjuk leküzdeni a jelenlegi nehéz helyzetet és újra útra kelhetünk a csodás hazai úti célok felé”

Egymilliárd forintos vis maior keretet hozott létre a Magyar Turisztikai Ügynökség

a koronavírus miatt nehéz helyzetbe került vállalkozások megsegítésére. Egyelőre forgalomélénkítő kampány helyett a károk minimalizálására, a felkészülésre fókuszálnak – válaszolt a Világgazdaság kérdésére Guller Zoltán, az MTÜ vezérigazgatója.

Nemzetközi tapasztalatok szerint körülbelül tíz hónap kell ahhoz, hogy az ágazat helyreálljon

– emelték ki, hozzátéve:

“most azonban az a legfontosabb, hogy vigyázzunk egymásra”.

A közleményben idézik Guller Zoltánt, az MTÜ vezérigazgatóját, aki azt mondta:

“februárban még azt gondoltuk, hogy áprilisban arról szólnak majd a kampányaink belföldön, (…) mindenki induljon el és fedezze fel az országot, azokat a rejtett kincseket, csodákat, amelyek mindenhol ott rejtőznek. Azóta minden megváltozott, nemhogy új fejezetet kell nyitni a turizmusban, de egy teljesen új könyvet kell írni”.

Guller Zoltán kiemelte, a mostani kampányuk

“ugyanúgy szól a rendkívül nehéz helyzetbe került szakmának is: nekik is üzenjük, és üzenem személyesen is, hogy visszajön még a fejlődés és a virágzás korszaka a turizmusban”

Egymilliárd forintos vis maior keretet hozott létre a Magyar Turisztikai Ügynökség

a koronavírus miatt nehéz helyzetbe került vállalkozások megsegítésére. Egyelőre forgalomélénkítő kampány helyett a károk minimalizálására, a felkészülésre fókuszálnak

– válaszolt a Világgazdaság kérdésére Guller Zoltán, az MTÜ vezérigazgatója.

Ahogy túljutottunk a tetőponton, intenzív kampányokba kezdünk majd. Nemzetközi tapasztalatok szerint körülbelül tíz hónap kell ahhoz, hogy az ágazat helyreálljon, mi minden segítséget meg fogunk adni ehhez.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük