A rali Európa bajnokság zárófutamának megrendezésére benyújtott magyar pályázat szerint rendezvény központja Nyíregyháza lenne, de a verseny jelentős része a Zemplénben zajlana.
A rali Európa bajnokság zárófutamának megrendezésére benyújtott magyar pályázat szerint rendezvény központja Nyíregyháza lenne, de a verseny jelentős része a Zemplénben zajlana.
Ha, ha, ha… (jelen esetben a „ha” nem a kuncogást, hanem a feltételes módot jelenti).
„A kiszolgáló létesítmények lennének a városban, illetve pénteken egy szuperspeciális szakasz, de a viadalra a Zemplénben kerülne sor. Ez nemcsak egy sportesemény, hanem a külföldiek idecsalogatása is, akik így könnyedén eljuthatnak például Tokajra is”
– mondta péntek este Oláh Gyárfás, a Magyar Nemzeti Autósport Szövetség elnöke az M1 aktuális csatornán.
A sportvezető elárulta, az előterjesztés alapján a kormány garanciát nyújt
arra az esetre, ha a nemzetközi szövetségtől elnyerik a Eb zárófutamának rendezési jogát a 2019 és 2023 közötti időszakra.
„Hatalmas lehetőség a magyar autósportnak, illetve a szurkolóknak is, akik hét éve láthattak legutóbb Eb-futamot Magyarországon”
– mondta Oláh, aki megjegyezte, novemberben a magyar bajnokság utolsó, nemzetközi futamát már úgy rendezik meg, hogy az mindenben megfeleljen egy Eb-futam előírásainak.
Arról nem ejtett szót a sportvezető, hogy a kormánygarancia hány milliárd adóforintunkat jelenti.
Ez nem játék…
A MOL Racing Team közösségi oldalának beszámolója szerint a magyar páros az ötödik helyről rajtolt a Zlínben és környékén zajló Barum-ralin. Az első gyorsasági szakasz során egy vasúti átkelőben lesodródtak az ideális ívről, keresztben csúszva megütötték a kereküket, és kettős defektet kaptak, ráadásul csak egy pótkerék volt náluk.