A Városi Kurír is többször foglalkozott  azzal a zaklatási botránnyal, amelynek az egyik főszereplője Havas Henrik. Az újságíró a botrány kipattanásakor még egy kézlegyintéssel intézte el a nyilvánosságra került információkat, később már kénytelen volt megszólalni.
[mnky_ads id=”3390"]


Havas nem lepődött meg

Az ATV felfüggesztette a a televízióst, műsorainak az ismétlését is leállította vizsgálatot indított a napvilágra került ügyekben.

A “tanár úr” a minap a pesthir.hu- nak adott interjút arról, hogyan látja a történteket, ebben elmondta  nem lepte meg az ATV döntése. A hétfői meghallgatáson a televízió két vezetője arra hivatkozott, hogy kollektív döntés született, és az az álláspont, hogy a jelenlegi helyzetben, amikor szerte a világon, és Magyarországon is kiemelten foglalkoznak a zaklatási ügyekkel, kénytelenek vizsgálatot indítani: 

“Megkérdeztem, hogy tekintettel, hogy élő szerződésem van a csatornával, jogilag mivel támasztják alá a döntésüket. Az volt a válasz, hogy azt nem tudják, de másnap, azaz kedden elküldik a jogászok által megfogalmazott állásfoglalást. Hát, ezt nem kaptam meg.”

Habonyéknaka fal adja a másikat

Havas Henrik szerint a magyar közvélemény pontosan tudja, hogyan vásárolta fel a magyar médiát a Fidesz holdudvara. Övéké a TV2, a Bors, majdnem az összes megyei lap, felvásárolták az Origót, létrehoztak egy csomó internetes felületet:

” Na ezek után csodálkozik valaki, ha beindult ez a gépezet? ” /……/  “Szerintem elég szar munkát végeztek Habonyék. Baukó Évával és Molnár Anikóval kezdeni, az elég necces. Ha most elmesélném, hogy erről a két hölgyről mit kellett végighallgatnom a múlt hétfő óta….hát, azt nem nagyon bírná el az internet. Aztán jött Görög Zita, meg egy három évvel ezelőtti műsornak a részlete.”  /……/ ” Görög Zita előadta az előkelő úrinőt, aki néha hisztizik. Engem lecseszett, az akkori élettársát úgy megsértette, hogy az otthagyta a forgatást. Na, de hát nincs ezzel semmi baj, ezek a műsorok így készülnek.”

Az újságíró saját elmondása szerint számos támogató telefont kap ismerősöktől és ismeretlenektől:

” Szerintem, a Habony-művek nagyon túltolta ezt a témát, nagyon kontraproduktív az egész. ”  /…/  ” Vannak aztán “bennfentes” telefonálók, szakmabeliek, akik biztos forrásból tudják, hogy a TV2 hány milliót fizetett Baukó Évának, vagy Molnár Anikónak. Aztán vannak, akik figyelmeztetnek, hogy nagyjából mire számítsak a következő napokban.”

[m[mnky_ads id=”3390"]r>Havas várhatóan perelni fog, bár tisztában van azzal, hogy az ítéletre jó ideig várnia kell. Egy korábbi perében, amelyet a Magyar Nemzet ellen megnyert, úgy emlékszik, hogy négy vagy öt év után született ítélet:

 

” Most is fizetni fognak, de az egy kicsit odébb lesz! Nekem rutinom van a kirúgásban. Először 1994-ben a Rádióból rúgtak ki, aztán az RTL-től legalább kétszer, a TV2-től is, legutóbb a HOT! Magazintól azután, hogy Mészáros megvette……higgye el, én megvagyok, de a család az nem annyira élvezi, mint én.”

 

Az interjú elkészítését követően kapta meg a szerkesztő-újságíró , az ATV operatív igazgatójának az  üzenetét :

 

“Ez arról szól, hogy a Polgári Törvénykönyv megbízási szerződésre vonatkozó rendelkezései alapján, a cég nem tart igényt az érvényes szerződés teljesítésére. Ja! És belső vizsgálatot indítanak az ügyben, amelynek során engem is meghallgatnak.”  /……./  “Egyértelmű, hogy az ATV köteles–amennyiben nem tudja bizonyítani, hogy én szegtem szerződést- kifizetni a következő időszakra nekem járó pénzt.”

Itt tartunk most, a történetet az élet és tmég valakik a politika közeléből írják.

A szerkesztőségünk nem kíván állást foglalni az ügyben, bízunk abban, hogy egyértelműen tisztázódik, hogy az állítások igazak vagy nem.

 Előzmény: VV Éva molesztálással vádolja….
[mnk[mnky_ads id=”3390"]

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét