Kerítésen innen
Hungarikum! Így hagy ott a repülőtéri BKK járat….
Röpködnek a milliárdok a turisztika különböző, valakiknek minden bizonnyal jól tejelő ágazataiba, a tervszámok is rendben vannak, akár az átkosban voltak. A valóság azonban mást mutat. Így hagy ott a BKK a megállóban
Röpködnek a milliárdok a turisztika különböző, valakiknek minden bizonnyal jól tejelő ágazataiba, a tervszámok is rendben vannak, akár az átkosban voltak. A papír még mindig türelmes. A valóság azonban mást mutat. Így hagy ott a BKK a megállóban
Kevés a duma….
A Közlekedő Tömeg közösségi oldalán számolt be a csütörtöki – bármelyik nap lehetett volna – repülőtérre menő járat színvonaláról:
„Így hagy ott a BKK a megállóban – a mai napon is szégyenteljes színvonalat nyújtott a budapesti repülőtéri busz.
Miközben az idegenforgalom számai évről évre rekordokat döntenek, és nagyszabású nemzetközi reklámkampány csábít még több utazót Budapestre, a régóta elégtelen férőhellyel üzemelő repülőtéri buszjárat – melyről már számos alkalommal írtunk mi is – mára a város turizmusának egyik szégyenfoltjává vált. A menetrenddel csak esetlegesen egyező időpontokban induló buszokra már a végállomáson sem lehet felférni.
https://varosikurir.hu/meg-hogy-repulni-veszelyes-budapesten-az-odaut-sokkal-gazosabb/
Képeinken a Deák Ferenc téri végállomásról
ma kora este egymás után induló négy busz, és az azokra fel nem férő utasok láthatók. A következő megállóban százas nagyságrendű utas próbált feljutni a járatokra, hiába. Az utasok ilyen zsúfoltságban búcsúznak a várostól és az országtól a kora esti forgalomban a repülőtérig tartó 50 perces úton. Láthatóan az augusztusi turistaszezon is felkészületlenül érte a fővárosi közlekedési céget.
Az idei nyár számos botrányos közlekedésszervezési intézkedését tekintve álláspontunk szerint a Tarlós István főpolgármester által az elmúlt években szétvert budapesti közlekedési intézményrendszer teljes mértékben alkalmatlanná vált alapfeladatának ellátására, mely a város közlekedésének színvonalas megszervezése volna.
Fenntartjuk közel egy éve tett javaslatunkat:
a városközpont és a repülőtér közötti busz a nappali órákban egész nap 10 percenként kell induljon. A finanszírozás nem lehet akadály, hiszen az emelt viteldíj mellett a járat még így is nyereséget termelne az önkormányzatnak.”
A Városi Kurír mindehhez csak annyit tehet hozzá, hogy ez az eset is azt bizonyítja, hogy Tarlós és csapata , nem egyszerűen szakszerűtlen városvezető, de figyelmetlen is. A legkevésbé sem város lakóinak érdekeivel foglalkoznak. Szinte minden idejüket, gondolatukat leköti az izgatott megfelelni akarás, de nem nekünk, hanem a kormányzatnak.
https://varosikurir.hu/orban-viktor-korrektsegehez-nem-ferhet-ketseg/
https://varosikurir.hu/tarlos-rosszul-szereti-budapestet/
Szerző
Friss
- Időjárás, elindult a változás (jó irányba!)
- Nagy Márton közszolga: „a kiskereskedők kicsit túl nagy árrést alkalmaznak”
- Csillagjegyek az ellazulás útján – Téged mi szabadít meg a stressztől?
- Kúria: az élet kötelesség, nem jog – Újabb elutasítást kapott Karsai Dániel
- Mi lesz így mivélünk, ha 2Rule-talanok maradunk? – Bezárt a Mészáros-cég?
- Mészáros úr, megvette már a fólia-ágazatot? – Közlöny van róla: minden gyermekeknek készült termékre kiterjesztette a kormány a „könyvfóliázást”
- Redkívüli kormány-döntés az üzemanyagárakról
- Közlöny van erről is: ezentúl más néven keresse a Magyar Nemzeti Múzeumot
- Halló? A Rogán-művektől megbízásából hívom: mondja, mostanság mitől fél a legjobban? – Az nem opció, hogy a regnálótól….
- Figyelem! Változik az otthonfelújítási program