Intézményesített lehúzás

Nagyon rosszul járhat, aki elfelejt időben online becsekkolni a Wizz Air járataira. A fapados társaságnál a honlapon szereplő díj több mint dupláját szedik be büntetésként az utasoktól. A társasághoz sorra érkeznek a panaszok, de a cég szemet huny az intézményesített lehúzás fölött.

Minden lélegzetvételt feláraznak

A Demokratikus Koalíció a fogyasztóvédelmi hatósághoz fordul a Wizz Air budapesti földi kiszolgálójának, a Malév GH. Zrt-nek utaslehúzó gyakorlata miatt. Tűrhetetlen, hogy bár olcsó, fapados társaságként hirdetik magukat, és így csábítják az utasokat, mégis minden lélegzetvételt feláraznak.

Ráadásul teszik mindezt úgy, hogy a Wizz Air honlapján található szabályzatban más, alacsonyabb összegek szerepelnek, mint amennyit valójában elkérnek Ferihegyen a becsekkolásnál. A cég eljárása felháborító, és egyáltalán nem utasbarát, ezért nem is hagyhatjuk annyiban, hogy lehúzzák az utasokat – tette közzé a DK honlapján dr. Oláh Lajos, a párt országgyűlési képviselője.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük