Furfangos csalók ütötték fel a fejüket, akik emailben próbálnak pénzt kicsalni a Főtáv ügyfeleitől – figyelmeztetett a fővárosi távhőszolgáltató vállalat, amelynek maguk a fogyasztók jelezték a kísérleteket.

Ahonnan nem is várná….

A társaság ügyfélszolgálatára több, egymástól független megkeresés érkezett telefonon, amelyek szerint a bejelentők hátralékról szóló üzeneteket kaptak elektronikus postafiókjukba. A panaszosok észrevették, hogy a számlán (pontosabban az annak tűnő dokumentumon) megjelölt ügyfél-azonosító szám nem egyezik meg a sajátjukkal, de olyan bejelentő is kapott üzenetet, aki nem is ügyfele a Főtávnak.

- Hirdetés -

“Tájékoztatjuk Önöket, hogy a FŐTÁV Zrt. ügyfélszolgálatára az elmúlt napokban, több egymástól független telefon bejelentés érkezett, mely szerint a bejelentők saját e-mail címükre, olyan üzeneteket kaptak, amelyben arról tájékoztatják őket, hogy számla elmaradásuk van. A panaszosok észrevették, hogy a számlán megjelölt ügyfél-azonosító szám nem egyezik meg a sajátjukéval, de olyan bejelentő is kapott üzenetet, aki nem ügyfelünk.

Az általunk elvégzett belső vizsgálat szerint a Díjnet rendszerében nyilvántartott ügyfeleknek küldtek elektronikus leveleket a FŐTÁV Zrt. nevével visszaélve, egy olyan személy azonosítóját felhasználva, aki ténylegesen igénybe veszi szolgáltatásunkat. Felhívjuk ügyfeleink figyelmét, hogy az ilyen jellegű értesítéseket körültekintően kezeljék, ne legyenek csalás áldozatai, bűncselekmény gyanúja esetén értesítsék a rendőrséget.”

 

Nem ez volt az egyetlen, amire a cég közösségi oldalán figyelmeztette a fogyasztókat:

“Illetéktelenek hivatkoznak a FŐTÁV-ra!

Lakossági bejelentés érkezett arról, hogy a FŐTÁV-ra hivatkozva illetéktelenek próbáltak távfűtéses lakásokba bejutni a fővárosban különböző indokokkal.

A FŐTÁV Zrt. felhívja a lakosság figyelmét, hogy szakemberei minden esetben a társaság emblémájával jól látható módon ellátott munkaruhát viselnek, és arcképes azonosító kártyával rendelkeznek, továbbá a FŐTÁV Zrt.-nek nincs ma már egyetlen olyan szolgáltatása sem, amelyért a szakemberek a helyszínen készpénzt kérnének el, vagy ne előre egyeztetett időpontban végeznének munkát. Semmi esetre sem köthető tehát a szolgáltatóhoz, ha ilyen esettel találkoznak a fogyasztók.

A FŐTÁV Zrt. kéri a lakosságot, hogy amennyiben a társaságra hivatkozva munkavégzési indokkal szerelők akarnak az Önök lakásába bemenni, hívják a távhőszolgáltató telefonos ügyfélszolgálatát – a 06 1 700 7000-es számon – és ha kiderül, hogy az épületből mások sem hívtak ki FŐTÁV-os szerelőt, ne engedjenek be idegeneket a lakásukba. A FŐTÁV Zrt. egyben kéri a fogyasztókat, hogy akivel ilyen káreset történik, az forduljon a rendőrséghez.”

 

Az átverés magasiskolája! – mindennapi lehúzásunk

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét