Connect with us

Blogbazár

Hadházy: a járvány idején napi 381,2 millió (381.200.000.-) forintnyi megbízás érkezett a propagandagépezettől a rendszer kedvenc médiaügynökségeihez

rogán
Megosztás

Nettó 25 milliárd 928 millió forintnyi közvetlen megbízást kaptak Balásy Gyula cégei Rogán Antal minisztériumától abban a három hónapban, amíg fennállt a koronavírus miatt kihirdetett veszélyhelyzet – kezdte bejegyzését Hadházy Ákos közösségi oldalán.

2020-ban eddig: 28 milliárd, meg a „reszli”….Van még kérdés?

„A március 11. és június 18. közötti 68 munkanapra vetítve ez azt jelenti, hogy napi 381,2 millió forintnyi megbízás érkezett a propagandagépezettől a rendszer kedvenc médiaügynökségeihez (idén eddig összesen nettó 28 milliárd 558 millió forint ez az összeg, vagyis jó eséllyel beállítják a tavalyi, 58,6 milliárd forintos rekordot).

Nem véletlenül írtam, hogy „közvetlen”, ez ugyanis csak az egyik csap, amelyen keresztül pénzt pumpálnak a propagandagépezetbe

Tavaly óta egy másik, közvetett csapot is létrehoztak, amelyből eddig nem számszerűsített összeg jutott a gyűlöletkampányokkal ismertté vált, kormányközeli üzletember számára.

A Nemzeti Kommunikációs Hivatal nyitott egy rendezvényszervezési keretszerződést is a jól ismert kommunikációs bőségszaru mellé: a 30 milliárdos megbízást a teljesen más profilú Antenna Hungária Zrt. „nyerte el”.

Elsőre úgy tűnhet,

hogy a rendezvényszervezésre szánt közpénz egy állami céghez jutott, csakhogy

az Antenna Hungária nem akárkiket vett be alvállalkozónak: két Balásy-céget és a Fidesz kedvenc őrző-védő cégeként ismert Valtont.

Rendezvényszervezésre a válsághelyzet ideje alatt(!)

nettó 7 milliárd 540 milliárd forintnyi megrendelést kapott az Antenna Hungária (idén összesen 9 milliárd 265 millió forintnyit), hogy ebből mennyi csorgott Balásy és az egykori Rogán-házaspárt reptető Bessenyei István Valtonjának, azt egyelőre nem kötötték az adófizetők orrára.

A hatalmas összegek különösen megbotránkoztatóak

annak fényében, hogy éppen a járványhelyzetre hivatkozva vonták el a gépjárműadót az önkormányzatoktól és emelték meg a szolidaritási adót, valamint vettek el támogatásokat ellenzéki kerületektől. Ha egy országban a válsághelyzet idején is ki lehet szórni kommunikációra és rendezvényekre összesen 33 milliárd 468 millió forintot a holdudvarnak, akkor egyszerűen

képtelenség megindokolni, miért kell elvonni 36 milliárd forintnyi gépjárműadót az önkormányzatoktól.

Van egy másik aktualitása is annak, hogy ismét megcsináltam ezt a hosszú matekházit:

ez a pénz nem áll meg Balásy Gyula luxusvillájában, ahonnan a gyűlöletkampányok gépezetet működteti. Nemrégiben a g7.hu gazdasági lap szedte össze egy remek cikkben, hogy a követhető állami reklámpénzek 84 százaléka NER-cégekhez kerül. Ilyen közpénzzel kitömött szervezet a Közép-Európai Sajtó és Média Alapítvány (KESMA), illetve az annak részeként működő Hír TV is. Aki nézi – a nézettségi adatok alapján szerencsére nincsenek sokan –, a saját szemével is meggyőződhet arról, hogy mennyi kormányhirdetés fut a csatornán. Aki felmegy a honlapjukra, azt orrba vágja egy kikerülhetetlen kormányhirdetés, amiért nyilván csillagászati összeg ütötte a markukat.

Így folyik az adózók pénze

az oktatás, az egészségügy vagy a rászorulók helyett ahhoz a kanálishoz, amelynek munkatársai az utóbbi napokban nem átallottak egy kisgyerekes családot háborgatni. Ugye így már érthető, miért nem szent semmi, ha a gazda védelméről van szó?
A megbízásokról készült táblázatos formában itt nézhetik meg.

Lapzsemle

Szerző

1 Comment

1 Comment

  1. Bálint Erika

    2020.07.13 14:17 at 14:17

    Felháborító!

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük