Connect with us

Budapesti hétköznapok

Jobbágyfelkelés! – A kánikula miatt egy órával később, 7 órától!

Megosztás

Ma estére újból hídfoglalást hirdettek a futárok „Jobbágyfelkelés” címmel a KATA-módosítás miatt, de egy órával később kezdenek a kánikula okán.

Jobbágyfelkelés! - A kánikula miatt egy órával később, 7 órától!
Megosztás

Ma estére újból hídfoglalást hirdettek a futárok „Jobbágyfelkelés” címmel a KATA-módosítás miatt, de egy órával később kezdenek a kánikula okán.

Jobbágyfelkelés, a legütősebb című demonstráció

“Palkoviccsal nem jutottunk sehova, úgyhogy ott folytatjuk, ahol abbahagytuk, ők terelték a témát, mi tereljük a forgalmat.”

Ezzel a felütéssel hirdetett meg demonstrációt

a Margit híd pesti hídfőjéhez a Futárok a KATA-ért.

A korábban tervezett kezdési időpontot a kánikula miatt tolták el 7 órára.

“Ezúttal elhozzuk azon károsultak történetét is, akik bármilyen indokból nem tudtak eljönni az előző tüntetésünkre.”

– ígérik a szervezők.

Háttér….

A kormány megafonos képzettjei ilyen és ehhez megszólalásig hasonló trükkökkel próbálják egymás ellen hergelni a regnáló megszorításainak alanyait: a KATA-sokat a nyugdíjasokkal, a reszicsökkentés csökkentésének kárvallottait bárkival, aki él és mozog.

„1,5 milliós fizetés?

Úgy tűnik a kormánymédia ismét felkereste kedvenc futárukat, Mr Kita Lációt, aki a futár főállásával havi másfél milliókat visz haza” – írták közösségi oldalukon a minap.

„Ezen cikkek íróit szeretnénk meghívni, hogy szegődjenek mellénk néhány napra, hogy lássák, egy átlag futár mennyit keres és mivel is jár ez a meló! Lehetőleg akkor jöjjenek, amikor éppen tiszta az elméjük és nincsenek hallucinogén szerek befolyása alatt, mert azt szeretnénk, ha a mi munkánkat figyelnék és nem fiktív szupermenekét.

Továbbá köszönjük azt az információt is,

hogy a nagy multik hogyan fogják megoldani, hogy a jövőben is KATA-s vállalkozás formájában tudjunk velük együttműködni. Tekintve, hogy ezen cégek még a saját partnereikkel (khm… velünk) sem kommunikáltak erről, kíváncsiak lennénk, hogy mennyire valósak ezek az információk, illetve mennyire volt legitim úton beszerezve, ha tényleg igaz.

Na de térjünk a lényegre! Érdemes irigykedni a mi fizetésünkre?

Főállású munkának a havi 160 órát szokás hívni, ami alatt lehetetlen milliós fizetéseket produkálni. Ezt mindig elfelejtik valahogy megemlíteni. A mai nap több cikkben is megjelent számokat nem 160 órában érték el. Ezek a futárok kint vannak akár havi 400 órát, ami több mint napi 13 óra szabadnap nélkül. Ez a teljesítmény járműtől függetlenül egy emberfeletti teljesítmény.

Nagyon kevés futár éri el ezt akár csak egyszer is, nemhogy folyamatosan hónapokon át tudnák tartani.

Szünet nélküli koncentrációt igényel hiba nélkül, mert az ember minden egyes másodpercben az életével játszik.

Egy másodperc figyelmetlenség és máris megvan a baj a gyros menüvel a hátunkon,

amit épp az adott lap irodájába vittünk volna a szóban forgó újságírónak. Ha időarányosan bontjuk le a dolgokat, hamar rájöhetünk, hogy ezzel a munkával nem lehet extrém jól keresni. Pénzügyi tekintetben talán az a legvonzóbb, hogy nem vagyunk beszorítva 160 órába és ha igazán szükségünk van egy kis extrára, akkor tudunk túlórázni, de itt sincs ingyen pénz! Minden forintért keményen meg kell dolgozni!

Hétfőn várjuk a kormánymédia embereit is a tüntetésen, szívesen elviszünk titeket a szóban forgó multikhoz, hogy szerződést kössetek velük és saját bőrön tapasztaljátok a munkánk szépségeit és negatív oldalait is! Utána talán végre tudtok egy hiteles cikket írni rólunk.”

Kíváncsian várjuk az Origo, a Metropol, a Mandiner helyszíni riportjait és a Megafon-melósok beszámolóit az egésznapos tekerés alatt szerzett tapasztalatokról!

Friss híreink!

Szerző

1 Comment

1 Comments

  1. Pingback: Ön észrevette a hétvégi hidegfrontot? - Mi nem | Városi Kurír

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük