Jogerős: az Origo főszerkesztője sem tudja, ki írja a cikkeiket!

Nem várt fordulatot vett a per, amit – a helyreigazítási per mellett – becsületsértés miatt indítottam az Origo és a Ripost ellen, még a tavalyi lejáratócikkeik után – számolt be Donáth Anna közösségi oldalán.

“Bár a nyomozóhatóság kihallgatta az Origo főszerkesztőjét,

ő jegyzőkönyvbe is úgy nyilatkozott, hogy

nem tudja megmondani, ki készítette a feljelentésben sérelmezett lejáratócikket, sem azt, hogy ki döntött a cikk nyilvánosságra hozataláról.

És persze azt sem, hogy ki az a

“névtelen levélíró”,

akinek az olvasói levele alapján a címlapjukra tették a rólam szóló lejáratást.

Ennél egyértelműbb bizonyíték nem is kell:

az

Origo nemcsak hogy nem valódi sajtótermék, de nem is tartja magát annak.

Egy olyan “lappá” züllött, ahol a főszerkesztő – aki egyébként a valóságban Rogán Antal minisztériumába jár rendszeres eligazításra propagandaügyben – állítása szerint

semmit nem tud az általa vezetett portál ügyeiről, és fél év is kevés volt ahhoz, hogy utánajárjon olyan alapvető információknak, minthogy ki is a lejáratócikk szerzője.

A propagandát nem a pénzbüntetések kényszerítik térdre,

hiszen a tőlünk elvett közpénzből fizetik azt is.

A nyilvános megszégyenülés fáj nekik, amikor helyreigazítást kell közölniük. Illetve az, amikor jogerős bírói ítélet rögzíti:

nem úgy működnek, mint egy sajtótermék, hanem úgy, mint a Fidesz sajtóosztálya.

Ha féltik a hatalmukat, bárkit tönkretesznek a névtelen cikkeik mögé bújva

A hazugság, a hazug lejáratás vált a rendszer alapjává. De nem ijedünk meg tőlük: azért küzdünk, hogy a hazugságot felváltsa az igazság.

Előzmény

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük