Hadházy: ha tudja valaki, hogy kiért ment, vagy kit vitt Grazba a honvédségi luxusrepülő, annak fizetek egy sört!
Ha valaki tudja, hogy kit vitt, vagy kiért ment a honvédségi luxus repülő Grazba február 11-én, annak fizetek egy sört, vagy – ha tud egy kicsit várni –, kap egy dedikált példányt a készülő könyvemből – tette fel a kérdést közösségi oldalán Hadházy képviselő.
“A 607-es lajstromjelű katonai (azaz szürkére festett) Dassault Falcon 7X február 11-i útja nagyon izgalmas volt.
Kecskemétről indult a déli órákban. Az úti cél Graz volt, azonban – feltehetően a 100 km/órás, orkán erejű szélvihar miatt – nem tudott leszállni. Szabályos „missed aproach” (sikertelen megközelítési) eljárás után egy holding (körözés) idejéig gondolkodott, de végül a kapitány a visszatérés mellett döntött. Kecskeméten ugyan valamivel kisebb, 70 km/h volt a vihar, de a szél kedvezőtlenebb, oldalirányból fújt és a hó is esett, így ott sem ment egyszerűen a leszállás, csak a harmadik próbálkozás sikerült.
Felmerül a kérdés,
hogy mi a csudáért kell a katonai/kormányzati luxus jettel Grazba repülni, miközben autóval, autópályán 3,5 óra az út Budapestről. Nos, az a nap volt az egyetlen, amikor valódi téli időjárás miatt hófúvások, útlezárások nehezítették a dunántúli közlekedést.
Ami tehát történhetett:
egy marha fontos katonát vagy kormánytagot kellett valamiért aznap Grazba vinni, vagy Grazból hazahozni és a rossz útviszonyok miatt úgy dönthettek, hogy inkább repcsivel kellene kiugrani emiatt Grazba. Nem volt az, amellett, hogy felháborító ez az egész adófizetői pénzen történő luxus repülőzés, még veszélyeztették is a személyzet épségét.

Hogy ki lehetett ez a fontos személy,
akit Grazba kellett vinni vagy onnan hazahozni, ilyen sürgősen, nem tudhatjuk. Feltételezem, hogy a honvédség sem fogja elmondani, merthogy hadititok.
Végül, de egyáltalán nem utolsó sorban
meg kell jegyezni, hogy a kormánytagok katonai reptetése repülésbiztonsági és anyagi okokból sem ideális.
Egy repülő ugyanis akkor a legdrágább játék, ha nem repül: minél kevésbé kihasznált, annál drágábbnak számít a beszerzése, a személyzet kiképzése és állományban tartása.
Ráadásul a katonai utasszállítók pilótái jóval kevesebbet repülnek, mint egy légitársasági pilóta és ez kiélezett helyzetben megbosszulhatja magát. Emiatt (és a néhai államfő által feltehetően erőltetett landolás miatt) halt meg korábban a lengyel elnök is, de magyar Tu-134-es is zuhant le Bukarestben azért, mert tapasztalatlanabb katonai személyzet repülte. (a “honvédő” luxus repülőkről itt láthat beszámolót.”




Nem kérnék sört, mert nem is szeretem, de biztos vagyok benne hogy elmebeteg OV kiruccant és ott akarta beadatni a második Pfizer vakcináját. és közbe egy pszichiátriai vizsgálatra is beugrott volna , ami nagyon rá is fért volna…
Sor nelkul is megmondom: tuti, hogy a foni szorult ra ujabb adag dilibogyora, egy alapos tuningra – ugy latszik, mar a Honvedba sem biztonsagos neki. Mindenesetre a katonai szemelyzetet egy kicsit sajnaltam volna, de azt azert ne feledjuk, hogy iszonyu penzekert vallaltak a legnagyobb veszelyt is , szoval megis meg kellett volna kockaztatni azt a leszallast ott Grazban. Egyebkent meg koszonjuk, Akos – kicsit nagyobb hirveres kellene ennek az esetnek!
Visszajelzés: Fidesz-okoskodás: amiről nem tud a nép, nem izgatja! - Letiltották a NER luxus magángépének láthatóságát - Városi Kurír
Visszajelzés: Ismét útra kelt a NER luxus repülője! - Városi Kurír