Nem akarom csigázni az olvasó kíváncsiságát, ezért rögtön az elején lelövöm a poént. Tehát, kit véd a Fogyasztóvédelem? A fogyasztót biztosan nem. Aki elolvassa az alábbi kis történetet, alighanem ugyanerre a következtetésre jut.

Kombinált, de rossz

Fogyasztó vesz egy kombinált gáztűzhelyet, aminek az elektromos sütője nem süt egyenletesen. A tepsi hátulján már megégnek a sütemények, miközben az elején még félig nyersek. Sebaj, gondolja a fogyasztó, van rá garancia, majd a szerviz megjavítja.

Szerviz jön, középkorú, nagy tapasztalattal rendelkező úr, valamit bütyköl, de a sütő továbbra is egyenetlenül süt. Sebaj, gondolja a fogyasztó, kihívjuk a szervizt még egyszer, és csinálunk egy próbasütést. A próbasütés a fogyasztót igazolja, de szerviz kijelenti, hogy a készüléknek műszaki hibája nincs, az ő szerepe itt véget ér. Elismeri, hogy egyenetlenül süt, de a probléma kezelhető.

Mégis hogyan? – kérdezi a fogyasztó. Hát sütés közben időnként meg kell fordítani a tepsit, és a már megsült süteményeket ki kell venni – válaszolja szerviz. De a piskótánál nem lehet közben kinyitni a sütőt, mert összeesik, és ki lehet dobni – szól közbe a fogyasztó felesége. Ez sütési probléma, nem műszaki – válaszolja szerviz.

A folytatásban megtudhatja, mi következik  a szerviz után?

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét