Connect with us

Kerítésen innen

Lázár: ide lőjetek…..?! – Jóindulatú javaslat és genyó észrevétel egyaránt jöhet….

Megosztás

Ma elindult végre a tram-train! – tudatta kerítésen belül országgal-világgal hétfőn Lázár János. Egy nappal az átadás után probléma ütötte fel a fejét, a kimaradó járatokat az Szegedi Közlekedési Társaság villamosai pótolják. Lázár János, a „villvonat” atyja közösségi oldalán rakott céltáblát a mellére, mondván: ide lőjetek!

Lázár János -a TramTrain-siker után (?)- minden közlekedéssel kapcsolatos téma ura lett
Megosztás

Ma elindult végre a tram-train! – tudatta kerítésen belül országgal-világgal hétfőn Lázár János. Egy nappal az átadás után probléma ütötte fel a fejét, a kimaradó járatokat az Szegedi Közlekedési Társaság villamosai pótolják. Lázár János, a „villvonat” atyja közösségi oldalán rakott céltáblát a mellére, mondván: ide lőjetek!

Rövidített útvonalon, Hódmezővásárhely és Szeded Rókusi állomás között közlekedik a tram-train. A kedd reggeli jármű meghibásodásról a MÁVINFORM Facebook oldalán értesítette az utasokat. A kimaradó járatokat az Szegedi Közlekedési Társaság villamosai pótolják.

A probléma háttere: hétfőn meghibásodott a Lázár Jánosékat is szállító tram-train egyik dízelmotorja, ezért azt még aznap délután kiállították a forgalomból. A szegeder.hu információi szerint a kiesés miatt ugyanakkor a járatszámot nem csökkentették és ugyanúgy mindkét városból óránként indultak a járatok.

Az utasoknak azonban késésekkel kellett számolnia, ráadásul a menetrend tartását az is nehezítette, hogy néha a békéscsabai személyvonatra is kellett pluszban várni.

Az ügyben kerestük a MÁV-ot és az SZKT-t is, amint válaszolnak, cikkünket frissítjük – írta a Népszava.

Lázár, a megszólított…

Kedden délelőtt Lázár János is reagált a tőle teljesen függetlenül leroggyant jármű-ügyben:

„Jóindulatú javaslat és genyó észrevétel egyaránt jöhet!

Tegnap elindult a tramtrain utasforgalmi próbaüzeme és ezzel párhuzamosan elindult a tram-train-ellenes politikai kampány is. Márki-Zay Péter hátországa kárörvendő cikkekben, posztokban kiáltja világgá, ha valamilyen hiba üti fel a fejét a vonatvillamosnál. Valóban vannak és biztosan lesznek is még hibák, váratlan helyzetek.

Ez a próbaüzem lényege: hogy ne az éles üzemben, hanem most derüljön ki minden, ami kezelést igényel.

Ezért megy 100 km/h helyett csupán 80 km/h-val a szerelvény és ezért ingyenes az utazás rajta. Szóval az ellendrukkerek megnyugodhatnak, lesznek még leállások vagy üzemhibák, amikkel kampányolhatnak, de megnyugodhatnak a tram-train támogatói is: az éles üzem indítására mindent kijavítunk és minden értelmes javaslatot megfontolunk.

Most Ön is írhat: a kapcsolat@lazarjanos.hu oldalra nemcsak a jóindulatú, segítőkész, hanem a genyó, ellendrukker üzeneteit is elküldheti!”

A kommentekből….

„Egyértelműen jobboldali szavazóként,most -az elismerésem mellett-rosszallásomat is szeretném kifejezni Lázár Úr!Nem tetszett,hogy a két ellenzéki polgármestert nem hívták meg az első útra!!…mégiscsak az adott célpontok vezetői!…mégiscsak advent idejét éljük!Jó lenne már egy kicsi gesztus mindkét oldalon!!!!!!”

„Minden elismerésem , a munkáját illetően , sokat tett , illetve tesz az ott élő emberek érdekében !! Ne is foglalkozzunk a rosszindulatú hozzászólásokkal !! Ahogy én tapasztalamom mindig Önt kérik fel ha valamiben segitségre szorulnak , vagy hogy járjon közbe pl. a Makói gyógyfürdő bővítése során !!”

„En nagyon orulok a szulovarosom fejlodesenek es szerettem volna ha ez a fejlesztes ugy 20evvel ezelott megvalosult volna ( Szeged Plaza epitesenel ez a terv mar asztalom volt) de hat 2021-ben kell erte tapsolni. 10ev nagysikeru kormanyzast kovetoen. Meg annyit azert szivesen latnek, hogy mennyi volt a vegszamla es sikerult e a tervezett kereteken +10-20% megtartani. Nah az siker lett volna igy ez csak a minimum kotelezo 10+ev utan ..”

„”értesüléseink szerint a közlekedési hatóság egyelőre nem engedélyezi a 100 km/h sebességet, csak 80-at, mert a jármű túlságosan kígyózik a pályán. Ennek az oka még nem igazán ismert, a feltételezések szerint az lehet a gond, hogy a járműre választott kerékprofil nem megfelelő.” – VEKE És azért ingyenes mert jövőre választás lesz, nem véletlenül tart az ingyenes időszak a választásig.”

„Sok mindennel vannak problémáim, de én se értettem, miért fikázta tegnap a két polgármester. Nem ott élek, de örülök, ha az ottaniaknak ez jó”

„Az ilyet valamikor HEV-nek mondták és írtak. Kérdés, lesz-e olyan szerepe és forgalma mint a pestieknek? Atszokik-e a jonep a kocsiról, buszról? Terit’-e úgy a két vegponton mint most a buszközlekedés, vagy át kell szervezni, alakítani az eddigi rendszert? Vagy csak marad tramvaj’..?”

Kapcsolódó

2 hozzászólás

2 Comments

  1. Pingback: Sztrájk fenyegetés, a Szeged, hómezővásárhely szakaszon közlekedő tram-trainnél - Városi Kurír

  2. Pingback: Mit szól ehhez Lázár János? - Nagy bukta a kedvenc fejlesztése - Városi Kurír

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük