A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) jóváhagyta a magyar Extreme Digital Zrt. és a dél-afrikai Naspers-csoporthoz tartozó eMAG magyarországi leányvállalatának egyesülését – erősítette meg a növekedés.hu.


A régió legnagyobbja

Az Extreme Digital és az eMAG hazai fúziója nyomán a közép-európai régió egyik legnagyobb online kereskedője jön létre, amely a globális szereplőkkel is hatékonyan veheti fel a versenyt. A tranzakció lezárására várhatóan november végéig sor kerül, folytatódik a cikk.

Ahogy azt állítják a régió internetes vásárlási forgalmát is átszabhatja az egyesülés. A közös vállalatban az Extreme Digital alapítói, Várkonyi Balázs és Kelemen Gyula továbbra is vezető tisztségeket töltenek be. A közös vállalatban az Extreme Digital 48 százalékos, az eMAG pedig 52 százalékos részesedést birtokol majd,

Azáltal, hogy az Extreme Digital egyesíti  erőit az eMAG-gal, tovább optimalizálhatja a tevékenységét, és vásárlói számára kedvezőbb árakat, és jobb minőségű szolgáltatásokat kínálhat. Vásárlóink már az idén novemberi Black Friday-en is érzékelni fogják majd a fúzió által biztosított első előnyöket

– mondta el Várkonyi Balázs, az Extreme Digital alapító-ügyvezetője.

Az új giga “pénznyelő” remélhetőleg nemcsak a karácsonyi költekezést, de az örömöt is segíti, ehhez persze az is kell, hogy a csomagszállító cégek is hivatásuk magaslatán álljanak. Ha már kiszállítás: tévedés ne essék, a megrendelő, nem a futárcéget átkozza majd, ha ne adj isten nem lesz ott a fa alatt a megrendelt ajándék, hanem az áruházat.

Az eredeti cikk teljes terjedelmében itt olvasható

1 hozzászólás

  1. Nagyon szép ez a korszerűség…de, mint tudjuk, a puding próbája az evés…az első vásárlások után kiderül, azt kapjuk-e, amit ígértek.

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét