Mi lesz veled Déli pu?

A hányattatott sorsú, és bizonytalan jövőjű Déli pályaudvaron több vágányon újra közlekedhetnek a vonatok, ezért a nagykanizsai, keszthelyi, tapolcai, zalaegerszegi és szombathelyi távolsági vonatok ismét onnan indulnak és oda is érkeznek.

[mnky_ads id=”10551″]

Ismét jönnek, mennek a vonatok

A pusztaszabolcsi, dunaújvárosi és a székesfehérvári elővárosi vonatok a Déli pályaudvar helyett a helyreállítás befejezéséig Kelenföldre állomásra érkeznek és onnan indulnak – olvasható a közleményben, amely szerint néhány járat esetében 10-20 perccel hosszabb lehet a menetidő.
A Déli pályaudvaron kedden tolatás közben kisiklott egy motorvonat és megdöntötte a felsővezeték-tartó oszlopot, ezért szünetelt a vonatközlekedés.

[mnky_ads id=”10552″]

A pályaudvarról már az elmúlt év végén megírtuk:

“A MÁV Magyar Államvasutak Zrt. a Közbeszerzési Értesítőben. tette mindenkinek egyértelművé, hogy nem kapott uniós támogatást, elmarad a budapesti Déli pályaudvar területének hasznosítása, továbbá a Kelenföldi pályaudvar vágányhálózati és létesítményi kapacitásbővítése, valamint utasforgalmi funkcióbővítése.”

Pedig nagy terveket dédelgettek a kormányközeli ingatlanbefektetők.

A felújításra váró Déli Pályaudvar már nem biztos, hogy megújul, lehetséges, hogy a főpályaudvart lebontják, helyére parkot és parkolót létesítenek, szerepét pedig a kijjebb lévő, egyre több P+R parkolót kínáló, és a 4-es Metróval is elérhető Kelenföldi Pályaudvarnak adnák át. Utóbbi nem mellesleg azért is praktikusabb lehet, mert Volán buszpályaudvar is van ott.- írta a Magyar Hírlap 2016 januárjának elején.

Miután az EU nem ad pénz a magyar álomhoz, mindenki kihátrált az ügyből, mert végül is saját pénzből fejleszteni nem is olyan jó dolog, meg aztán kockázatos  is lehet.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük