Városi kurír
A napi fontos.

Tovább mosolyog a villinger

Végre egy értelmes ötlet

0 283

A számos pozitív visszajelzésnek köszönhetően novembertől folytatódik a „Még a villamos is mosolyog” kampány, melyet a Budapesti Közlekedési Központ Budapest Főváros Önkormányzatának támogatásával 2018. szeptemberében indított a Mosoly Alapítvánnyal közösen, a BKV Zrt. és a JCDecaux részvételével. A kampány igyekszik tudatosítani az emberekben, mennyire fontos az élet minden területén figyelni a gyermekekre, nem csupán akkor, amikor betegek.

Mosoly és adomány

Az első időszak üzenete a Mosoly Alapítvány tevékenysége, küldetése volt, a második szakasz már az adományozás fontosságára hívja fel a figyelmet. A BKK ügyfélcentrumaiban minden bérletet vásárló ügyfél szórólapot kap, mely felhívja a figyelmet a gyűjtésre, illetve a 13 BKK ügyfélcentrumban elhelyezett perselyre. Az ezekben gyűlő adományokkal lehet segíteni – az alapítványon keresztül – a beteg gyermekek gyógyulását.

A közterületeken elhelyezett plakátokon megtalálható egy QR kód is, ami beolvasást követően a Mosoly Alapítvány honlapjára vezet, azon keresztül lehetőség van online is adományozni.

A Mosoly Alapítványról

A Mosoly Alapítvány több mint 20 éve nyújt lelki segítséget a súlyosan beteg gyermekeknek ingyenes terápiás foglalkozásaival. A Mosoly-terápiák célja, hogy a gyermekek képesek legyenek feldolgozni a betegségük okozta traumát, készek legyenek a kórházi kezelések befogadására, lélekben megerősödve, feszültségmentesen kezdjék a testi gyógyulás folyamatát. Egy betegség különösen kiszolgáltatottá tesz egy gyermeket.

A BKK a kampány során, a járműveken felhívja a figyelmet a Mosoly Alapítvány munkájára és Mosoly-terápián részt vett gyermekeket mutat be, akik ugyanúgy mosolyognak a világra, mint olyan társaik, akik ilyen komoly betegségen nem estek át.

A kampány ideje alatt a BKK 13 ügyfélcentrumába leplombált perselyeket (műanyag urna) helyezett ki, melyek segítségével adományt gyűjt a Mosoly Alapítvány számára. A persely mellett található mosolygó arcot ábrázoló matricák szabadon elvihetők. A kampányban szereplő plakát témájának ötlete és a grafikai megvalósítás is Gálik Péternek és az IDEATIME ügynökségnek köszönhető.

Kapcsolódik

Aki végiglopta a hatos villamost….

Leírás

Akár ez is tetszhet
Betöltés...

Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi. Elfogadom További információ