A jó ötlet nem közpénzköltés kérdése! Oltópont nyílik Drakula kastélyában, ahol szuri után kiállítás is vár!

Kerítésen belül 16.000 közmillióért dübörög a NER-kampány, hogy legyenek olyan jók az eddig nem regisztráltak és iratkozzanak végre fel a listára, mert tele a spejz oltóanyaggal.

Golyóálló mellény és társai….

Plakátfiúnak állították többek között Orbán Viktort is. A szlogenek nem minden esetben állják ki az igazság próbáját, de ahogy Kéri László fogalmazott a regnáló kampányaival kapcsolatban: „…ez a kampány az Izaurán felnőtt országnak szól”.

Aki be van oltva, arról lepattan a vírus. Mindenkinek van egy golyóálló mellénye vagy a háziorvosnál vagy az oltási ponton. Vegye föl, és abban az esetben nem lesz már kit megtámadnia a vírusnak.

-szól az Orbán-orcával reklámozott felhívás.

Romániában sokkal jobbat, hatékonyabbat és olcsóbbat találtak ki

Oltási akciót indítanak a koronavírus ellen a törcsvári kastélyban, ahol a legendák szerint Drakula élt. A Főtér.ro azt írja,

Erdély emblematikus idegenforgalmi látványosságának üzemeltetői a hatóságokkal együttműködve hoztak létre oltópontot a kastélyban, amelyben hétvégenként ezentúl oltási akciót szerveznek.

Az oltáshoz regisztrációra nincs szükség, bármely román állampolgár, aki a környéken jár, besétálhat és beoltathatja magát Pfizer-BioNTech-vakcinával.

Az oltakozók az oltás után ingyen látogathatják a kastélyban látható, középkori kínzóeszközöket bemutató kiállítást és oklevelet is kapnak örök emlékként, ami magyarra fordítva:

„Ezennel igazoljuk, hogy xy bátorságot és felelősséget tanúsítva beoltatta magát. Szeretettel várjuk Önt a törcsvári kastélyban az elkövetkező 100 évben.”

Az oltópont péntektől vasárnapig látogatható minden héten.

Van Ötlete, hogy nálunk hol kéne oltópontot kijelölni?

Például lehetne a Karmelita Kolostorban nemzeti oltópont kifejezetten hívőknek, akik az oltás felvétele után kimehetnének az orbáni gangra és a miniszterelnök papírmasé másával gyönyörködhetnének Budapest látképében.

Várjuk a további ötleteket az info@varosikurir.hu-ra!

Amit a magyar kampányról tudni lehet…

64 milliárd forintot csoportosított át a kormány, írta az mfor.hu, ebből 16 milliárd megy kormányzati kommunikációra, melynek fő célja, hogy az oltás beadatására ösztönözze az állampolgárokat. A Magyar Közlöny szerdai számában jelent meg egy külön határozat, melyben erről döntenek. Ebben arról írnak,

a beadott oltások számának növelése, így a lehető legnagyobb védettség elérése elsődleges kormányzati cél, ezért a kormány felhívja a miniszterelnök kabinetfőnökét, hogy gondoskodjon a magyar lakosság egészségének védelme érdekében szükséges minél szélesebb körű kormányzati tájékoztató kampány megvalósításáról legalább 16 000 000 000 forint értékben, amelyben a Kormány felhívja az állampolgárok figyelmét az oltás szükségességére, valamint az oltásra történő mielőbbi regisztráció fontosságára.

Nem ez az első oltás felvételére buzdító kormányzati kampány

Április közepe óta zajlik

“Az oltás életet ment”

nevű felhívás, melyben ismert emberek ösztönöznek a vakcina felvételére, plakátokon, és tévés, online hirdetésekben. A 45 másodperces szpotokban szerepel Kemény Dénes korábbi szövetségi kapitány, Borbás Marcsi műsorvezető, Csányi Sándor színész, Nacsa Olivér humorista, Cseh László úszó, Nagy Feró előadóművész, Csisztu Zsuzsa műsorvezető, Miklósa Erika operaénekesnő és Nagy Tímea párbajtőrvívó. Ők mind azt hangsúlyozzák: nagyon fontos, hogy mindenki oltassa be magát a koronavírus ellen, rajtunk is múlik ugyanis, hogy meddig tart még a járvány.

 

olt

Mátrai Anna

További cikkek olvasása a szerzőtől, a nevére kattintva.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük