Ne háborogjon a polgár, ez is csak azt bizonyítja, hogy Orbán “soha nem hazudik”. Megmondta, hogy ha hőzöngünk a kihasználatlanul pöfögő kisvasútjával kapcsolatban, meghosszabbíttatja Bicskéig. És lőn….

2015-ben….

„Ha támadják a kisvasutat, akkor meg kell hosszabbítani Bicskéig, és ha akkor is támadják, akkor meg Lovasberényig”

Az már nem számít új hírnek, hogy újabb milliárdos kisvasút-fejlesztésekre készül az Orbán-kormány. Most s G7 gazdasági portál most arról ír, hogy

tizenegy millió forintért rendelte meg a MÁV

a Bicske és a Felcsút Puskás Akadémia állomások közötti

„vasútvonal forgalmi illetve erősáramú szimulációs modelljének”

elkészítését, valamint ennek eredményeiről egy tanulmányterv összeállítását. Ez a vasúttársaság szerződéseit összesítő dokumentumból derül ki, amely szerint a megállapodást december elején írták alá, az erről szóló PDF-dokumentum ITT érhető el.

Felnőttkorba került volna a kisvasút?

A vonatkozó dokumentum szerint a MÁV Zrt. a

„Bicske – Felcsút Puskás Akadémia felhagyott nyomvonalon új, normál nyomtávon járható 25 kilovolt rendszerben villamosított vasútvonal tervezését”

kapta feladatául. Vagyis ahogy a G7 fogalmaz:

jelen állás szerint a kisvasút nem kis, hanem nagy (normál) vasútként folytatódna Bicske irányába.

A G7 megjegyzi, eredetileg Felcsút és Alcsút között is normál nyomtávú pályát terveztek, csak aztán végül mégsem ilyen épült. A mostani 11 milliós megbízást egy budapesti cég, az Axon 6M Kft. nyerte el, amely korábban többször is dolgozott már a MÁV-nak.

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét