Orbán Ráhel rátette a kezét a magyar divatiparra is

Orbán Ráhelnek és családjának személyes jó ismerőse került a magyar divatipar élére – olvasható a csütörtökön megjelenő HVG-ben.

Ráhel baráti köre a divatipar élén

A kormány összesen 2 milliárd forintot irányzott elő a magyar divat- és dizájnipar fejlesztésével kapcsolatos feladatok ellátására, a projektet pedig a Magyar Turisztikai Ügynökségen (MTÜ) belül létrehozott Divatipari Marketing Igazgatóságra bízta. Ennek élére került Bata-Jakab Zsófia.

A HVG azt írja, hogy a korábban a Mercedes-Benz nevét is viselő Budapest Central European Fashion Week nevű rangos divatipari seregszemle teljes rendezőgárdáját is lecserélték, helyére pedig a miniszterelnök lányának baráti körébe tartozó szakmai irányítók kerültek.

A miniszterelnök lánya a tanácsadó

Az MTÜ divatiparért felelős vezetője nemrég arról beszélt, hogy az ügynökség által készített új imázsfilmben hangsúlyos szerepet kaptak magyar divattervezők termékei, egy korábbi kormányhatározatban ennek a filmnek a leforgatását jelölték meg az átfogó turisztikai reform első lépéseként. A turisztikai országmárka kidolgozásakor, amelyre 1,9 milliárd forintot kapott az ügynökség, Orbán Ráhel volt az egyik tanácsadó.

(Forrás: 24.hu)

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük