Orbán és a skacok Palkovics László szájába adva jelentette ki (be), hogy 2024-ig lát előre és ebben az időszakban ötezer milliárd forintot – 5.000.000.000.000 – fordít a kormány 2024-ig közúti és vasúti fejlesztések előkészítésére és kivitelezésére.
Ez 625.000.- forint / kerítésen belül lakó fő 0-99+-ig
A felfoghatatlanul magas összeg baromi sok, az életünket alapjaiban javító dologra lenne elég. Nem a szokásos és lenézett – amíg persze a delikvensnek nincs szüksége rá – lélegeztetőgépre akarom átszámolni, de azt biztosan el lehetne érni, hogy legyen orvos megfelelő szakszemélyzet a műtétnél, ha rászorul a kedves olvasó. Sőt, még nagy valószínűséggel fertőzést sem kapna és lenne cucc az altatáshoz is.
Varga Zoltán: sanszos, hogy nemcsak a négyszáz forintos benzint fogjuk együtt tankolni. Megdögleni is együtt fogunk a sok vérfideszessel valamelyik közkórház elfekvőjében....
Végre 400 – azaz: négyszáz – forint egy liter benzin, vagy több! Ha például autópályán vennénk, ahol mondjuk az egynapos matrica is játszik még az élvezetben, ami persze tíznapos, hogy legyen bolhás az összes macskája, aki ezeket a genyó áremeléseket ilyen ügyesen kimódolja, szóval az autópályán a bamba autózó könnyen kicsengethet egy liter üzemanyagért, akár […]
Talán futná belőle olyan tömegközlekedési eszközökre, amik nem szennyezik a levegőt, amit Ön és gyereke, unokája beszív nap, mint nap és kellemes hőfokban utazhatna télen, nyáron, hogy nyugodtan érjen munkahelyére, ahol ettől biztosan lelkesebben és hatékonyabban dolgozna.
Tarlós István megint úgy csinál mintha nem tudná, hogy a városa közösségi közlekedése, nem rossz, hanem nincs
Elrendelte a szmogriadó tájékoztatási fokozatát Budapesten Tarlós István főpolgármester, miután a szálló por légszennyezettségi szintje december 18-án nyolc, 19-én hat mérőponton meghaladta a tájékoztatási küszöbértéket - közölte a Főpolgármesteri Hivatal csütörtökre virradó éjszaka az MTI-vel.
Tuti, hogy az oktatás ügye is rendbe tehető lenne, hiszen ha megfizetett, képzett, okos tanárok osztják az észt minden intézményében, ahol a diák használható tudást szívhat magába, gondolkodhat, érvelhet, vitázhat, annak nem lehet rossz hatása a népre.
Ehelyett mit mond Palkovics szájával a regnáló?
a Mogyoród és Fót megközelítését szolgáló új M3 autópálya-csomópont átadóünnepségén?
a kormány által tervezett közúti beruházásokat keretbe foglaló Útprogram teljes költségvetése 3200 milliárd forint, amelyből a magyar gazdaság megerősödésének köszönhetően a nagyobb részt, 1800 milliárd forintot a költségvetés fedez és a fennmaradó összeget adják az uniós támogatások.
Vásárhelyi Mária: Ne csodálkozzunk, ha Mészáros (Orbán) két év múlva nem Magyarország, hanem Európa egyik leggazdagabb mágnása lesz
Az persze jó hír, hogy az EU végre véget akar vetni annak, hogy az Uniós támogatások ahelyett, hogy a közjót, az ország felemelkedését szolgálnák, az oligarchák vagyonát gyarapítják.
Hozzátette,
hogy a 2016 és 2024 közötti időszak végére a magas szolgáltatási színvonalú közúthálózat mintegy 1000 kilométerrel fog bővülni. A kormány stratégiai célja, hogy 30 percen belül kényelmesen elérhető legyen egy négysávos útszakasz Magyarország bármely pontjáról.
Ön erre szavazott? Ön erre szavaz majd?
Szijjártó Petike elhatározta, hogy alszik még párat és milliárdos lesz. Az lett. Fideszes.
Szijjártó Péter az a srác, aki már csóri gyerekkorában – ez alig néhány éve volt különben – valami lepukkant kecó negyedszobájában, cuki kis strandpapucs-műanyagzokni kombójában vegetálva élte mindennapjait. Ő volt az, aki elhatározta, hogy a körülményei minden reménytelensége ellenére is, lesz, ami lesz, alszik még párat és milliárdos lesz. Az lett. Fideszes. Nagyjából ennyi ma […]
Ezekben a pillanatokban adósodik el az unokája is! 590.000 milliót vesz fel a kormány a kínai Eximbanktól vasútépítésre
Megkötötte a Budapest-Belgrád vasút magyarországi, Kelebiáig tartó szakaszának teljes körű tervezésére és kivitelezésére a CRE Konzorcium – közölte szerdán az MTI-vel az Opus Global Nyrt. Ha minden a terv szerint halad, 295 milliárd juthat Mészáros Lőrinc (?) cégeinek. “Ne sokat költsön, vegyen inkább kölcsön…!” A konzorciumban a kínai vasúttársaságot képviselő China Tiejiuju Engineering & Construction […]
Kinek jó Paks2?
Mióta a magyar kormány megkötötte az értelmetlen, drága, környezetkárosító, orosz függést okozó paksi bővítésről szóló megállapodást Oroszországgal, azóta feszít a kérdés, hogy vajon kinek a kedvéért erőltetik, kinek jó ez az egész, mert Magyarországnak biztos nem.