Connect with us

Ez a nap

Újabb kormányzati plakátkampány, 5,9 milliárd közpénzből

Megosztás

A pénz persze haveri cégeké lesz: a plakátkampány készítője természetesen Balásy Gyula két cége. És segít majd a Századvég is.

plakátkampány
Megosztás

A pénz persze haveri cégeké lesz: a plakátkampány készítője természetesen Balásy Gyula két cége. És segít majd a Századvég is.

Idén júnusban ismét gigantikus, 75 milliárd forintos keretszerződést kötött a Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKOH) három, kivétel nélkül remek kormányzati összekötettésekkel rendelkező csoporttal az állami hirdetések körüli teendőkre. A három befutó Csetényi Csaba, Kuna Tibor és Balásy Gyula érdekeltségei voltak, kizárólag ezek a vállalkozások adhattak ajánlatot az állami megbízásokra. Csakhogy Csetényi és Kuna cégeit kizárták, mivel a Közbeszerzési Hatóság szabálytalanságokat tárt fel náluk, így a közpénzes médiaköltések egyetlen médiaügynökségen folynak keresztül.

Az tehát nem csoda, hogy az NKOH új megbízását Balásy Gyula érdekeltségei, a New Land Media Kft. és a Lounge Design Szolgáltató Kft. vitték el, az összeg annál inkább: nettó 5 milliárd 905 milliárd forintos megbízást kaptak Az állampolgárok életét kiemelten érintő kormányzati döntésekkel kapcsolatos feladatok ellátására a Közbeszerzési Hatóság honlapjára feltöltött dokumentáció szerint.

A kissé bonyolult megfogalmazást eddig a plakátkampányokra használták. A kampány témájáról nem szól a dokumentáció.

Balásy cégei ugyanazokkal az alvállalkozókkal dolgoznak majd, akikkel a korábbi plakátkampányokon is.

(Forrás: 24.hu)

Kapcsolódó:

2.300 milliónkért ragasztják tele az országot – startol az új nemzeti plakátőrület

Szerző

Click to comment

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük