A pénz persze haveri cégeké lesz: a plakátkampány készítője természetesen Balásy Gyula két cége. És segít majd a Századvég is.
Idén júnusban ismét gigantikus, 75 milliárd forintos keretszerződést kötött a Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKOH) három, kivétel nélkül remek kormányzati összekötettésekkel rendelkező csoporttal az állami hirdetések körüli teendőkre. A három befutó Csetényi Csaba, Kuna Tibor és Balásy Gyula érdekeltségei voltak, kizárólag ezek a vállalkozások adhattak ajánlatot az állami megbízásokra. Csakhogy Csetényi és Kuna cégeit kizárták, mivel a Közbeszerzési Hatóság szabálytalanságokat tárt fel náluk, így a közpénzes médiaköltések egyetlen médiaügynökségen folynak keresztül.
Az tehát nem csoda, hogy az NKOH új megbízását Balásy Gyula érdekeltségei, a New Land Media Kft. és a Lounge Design Szolgáltató Kft. vitték el, az összeg annál inkább: nettó 5 milliárd 905 milliárd forintos megbízást kaptak Az állampolgárok életét kiemelten érintő kormányzati döntésekkel kapcsolatos feladatok ellátására a Közbeszerzési Hatóság honlapjára feltöltött dokumentáció szerint.
A kissé bonyolult megfogalmazást eddig a plakátkampányokra használták. A kampány témájáról nem szól a dokumentáció.
Balásy cégei ugyanazokkal az alvállalkozókkal dolgoznak majd, akikkel a korábbi plakátkampányokon is.