Reszkess Wizz Air, jön a kormány!

Fogyasztóvédelmi eljárást indított a Wizz Air ellen a fővárosi kormányhivatal – közölte a Miniszterelnökség csütörtökön az MTI-vel. Rákéredzkedett a nemzet kormánya az előállt kellemetlen helyzetre, amit mi utasok tudunk díjazni azzal, hogy másik légitársaságot választunk. Ez nem kormány-ügy!

Irgum és burgum

Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter és Tuzson Bence közszolgálatért felelős államtitkár közös közleményben azt írta, elfogadhatatlannak tartják a magyar hátterű légitársaság

“utasok tucatjainak nyaralását tönkre tevő gyakorlatát”,

és különösen felháborítónak azt, ahogy a légitársaság a saját hibájából előállt helyzetet kezeli, a tájékoztatás minimumát sem biztosítva az általa megkárosított utasoknak.

A Miniszterelnökség szerint a Wizz Air tisztességtelen

a magyar fogyasztókkal szemben, mert nem teljesíti a szerződésben vállalt kötelezettségeit, és nem biztosítja az utasok által előzetesen kifizetett szolgáltatásokat, mindeközben

“semmibe veszi a fogyasztóvédelem alapvető szabályait”.Ezért az eljárás haladéktalan lefolytatása indokolt

– szögezik le. Az utasfelvétellel kapcsolatos incidensek miatt Gulyás Gergely és Tuzson Bence utasítására indította el a fogyasztóvédelmi vizsgálatot a fővárosi kormányhivatal, és az ügyben eljárást indítottak a légitársasággal szemben – olvasható a közleményben.

Ha Wizzair -el utazik, készüljön fel, hogy megdolgoztatják! – egy utas-munkás beszámolója….

A fővárosi kormányhivatal a Wizz Air versenytársával, a Ryanairrel szemben is vizsgálatot indított.

György István kormánymegbízott az ír központú diszkont légicég poggyászkezelésével kapcsolatos hiányosságok miatt rendelte el két hete a vizsgálat lefolytatását.

Ceglédi Zoltán: Kedves Kubatov Úr, legyen oly’ barátom, és ha hazatért, jöjjön már BKV-zni velem egy röpke napig Budapesten!

A Wizz Air a hírre reagálva azt közölte az MTI-vel, hogy az egyik beszállítójuknál meghibásodás történt, emiatt csütörtök reggel az utasfelvétel jelentősen lelassult, több járat is késve tudott elindulni.
Hangsúlyozták, hogy

a Wizz Air minden esetben a vonatkozó jogszabályoknak és a légitársaság saját szabályzatának megfelelően tájékoztatja az utasokat.

Hozzátették:

bár az eset a Wizz Airen kívül álló okokból történt, a légitársaság mindent megtesz annak érdekében, hogy a lehető leghamarabb visszaálljon a menetrend szerinti működés.

(forrás: MTI)

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük