Ryanair – egy bőrönd és gazdája kálváriája…

Az utazás fantasztikus dolog! Vagy mégsem? Az ember nyugodtan felszáll a repülőre, csomagját gondosan, a szabályoknak megfelelve feladja és azzal kell szembesülnie, hogy idegen kezek feltúrták, megdézsmálták és a panaszával nincs kihez fordulnia, mert a társaság, a Ryanair, egyszerűen elzárkózik.

Ryanair, … a légitársaság?

Mondhatják, hogy ha “normális légitársasággal utazik az ember, akkor ilyen nem esik meg. De miért kellene arra gondolni, hogy a Ryanair nem az? Az, hogy olcsóbban utaztat, nem indok arra, hogy az alábbiak  megeshessenek.

“RYANAIR – feladott csomagkezelés XXI század PRIORITY PLUS !!!

Szeptember 1.-én a FR2274 járattal érkeztünk Magyarországra. A járat 3,5 órás késéssel érkezett Budapestre.

A csomagkiadásnál a bőröndöm nem volt a szalagon. Egészen addig vártam, amíg már lezárták fotocellás ajtókat. Akkor elmentem megreklamálni az elveszett poggyászok pulthoz, ahol egy fiatalember közölte, hogy Ryanair csomagokkal nem foglalkoznak, fáradjak az CELEBIaviation pultjához. Ott azonban nem volt senki, mert a műszak reggel 1-kor véget ér(t).

Így megint visszamentem az elveszett poggyászok pultnál lévő fiatalemberhez, hogy mi tévő legyek? Azt válaszolta, hogy menjek haza! És majd reggel hívjam a 0612965317 vagy a 06703324007 számot.
Ezzel ma reggel 8 órától próbálkoztam, hagytam hangüzenetet is, azonban mivel ténylegesen nem jártam sikerrel, nem tudtam senkivel beszélni, így visszamentem a reptérre, ahol legnagyobb megdöbbenésemre ott volt a bőröndöm kritikán aluli állapotban!

Az bőrönd felnyitva

(szalaggal leragasztva) ruháim átforgatva, koszosan / olajosan bedobálva a bőröndbe! Aminek a tartalma hiányos! Pótolhatatlan a Selwo Marinában tett látogatásunkkor az ott készült fotók albuma a kislányommal és a delfinekkel és számos személyes holmi hiányzik.

A Ryanair felé nem tudok panaszt tenni egy 10 karakteres szám nélkül, amit azonban mégsem tudtak nekem kiállítani! Azt állították, hogy a csomag a szalagon volt! Fél 5 körül jöttem el, akkor nem volt ott. A reklamációs pultban lévő fiatalembert is meg lehet kérdezni, hogy próbáltam intézni SENKI NEM SEGÍTETT!

A biztosító felé sem tudok eljárni így.

A bőrönd szinte új volt, tökéletes állapotban, mert mióta megvettem nem utaztam, most koszos, olajos, a ruháimról hát jobb ha nem beszélünk! A csomag tetején a telefonszámom volt egy bagge-kártyában feltüntetve, ahogy a Ryanair-nél is megvannak az adataim de senki nem keresett.

Az egész esetet szomorúnak és felháborítónak találom!

Ceglédi Zoltán: Kedves Kubatov Úr, legyen oly’ barátom, és ha hazatért, jöjjön már BKV-zni velem egy röpke napig Budapesten!

Frissítve! Ryanair-sztrájk – Németország is csatlakozott

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük