A SZÉP-kártya kibocsátóknak egy jogszabályváltozás miatt szerződést kell kötniük minden kártyabirtokosukkal, a jövő évtől a munkáltatók csak a szerződött ügyfelek SZÉP-kártyájára tudnak pénzt utalni. A szerződések kiküldését már megkezdték a kibocsátók.
Use your ← → (arrow) keys to browse
Megosztás
Az OTP
Pénztárszolgáltató a honlapon közölt információk szerint október 15-én megkezdte az OTP SZÉP kártya szerződések tértivevényes kipostázását, a regisztrált ügyfelek részére e-mail-ben küldik el a szerződéses ajánlatot. A szerződéseket előreláthatóan november végéig minden OTP SZÉP kártya birtokos megkapja. Az OTP Pénztárszolgáltató valamennyi kártyabirtokos számára díjmentesen megnyitja az egyedi számlákat – írják.
A K&H
-nál eddig a K&H Csoportszolgáltató Kft. volt felelős a SZÉP-Kártya kibocsátásért, november 30-ával ezt a tevékenységet a K&H Bank veszi át. A szerződéskötésre – online időpont foglalás mellett – bármelyik K&H bankfiókban lehetőség van, egyébként tértivevényes levélen keresztül történik meg a szerződéskötés december 1-jei hatállyal. A kártya továbbra is díjmentes marad. November 30-án 17 órától december 1-jén reggelig a kártyákat nem lehet használni, és az egyenlegekhez sem lehet hozzáférni az átállás miatt.
közölte: az MKB SZÉP Kártya kibocsátását január 2-ától az MKB Bank veszi át. A bank a kártyabirtokosok részére kidolgozott, díjmentes számlavezetési szerződésajánlatát feltöltötte az MKB SZÉP Kártya honlapján (www.mkbszepkartya.hu) található személyes tárhelyre, az elektronikus elérhetőséggel nem rendelkező kártyabirtokosok novemberben, tértivevényes levélben kapják meg a szerződésajánlatot.