Connect with us

Blogbazár

Ma Budapest-Belgrád vasút, holnap meg Paks 2. – Szigorúan szakmai alapon….!

mekk-elek
Megosztás

Azért ez patent, nem? Így elnyerni a cca. 700 milliárdos, Mordorföld legdrágább, legnagyobb, és leghaszontalanabb vasútépítési projektjét. Szakmai alapon. Eddig egy rohadt felcsúti vicinálist épített vasút gyanánt.

Egy tákolmány, ócska, zötyögős, TT vasútmodellt

a hibbant főnökének, otthon a tetves disznóóljai között. Szakmai alapon. Értem én, hogy nagyon hülyék vagyunk. Hogy mindent beveszünk a szánkba, azt is egyből torokra. De azért mégis!

Nem lehetett volna indoklásként, hogy miért is nyert el MEGINT egy újabb majd ezermilliárdos projektet a nemzet funkcionális analfabétája, és miért fog a jövő héten, meg azután, meg MINDIG, szóval nem lehetett volna annyit mondani, hogy CSAK! KÖZÖTÖK?

SZAKMAI ALAPON

Pont így fogja összegányolni majd Paks 2-t is. Szakmai alapon. Mert az ugye megvan, hogy mindent vele nyeretnek meg, és mindent vele nyúlatnak le is. Nem hernyóznak sokat, ott van kéznél, ott fityeg a gazda farzsebében 0-24-ben a nagy ábrándos szemeivel. Nem olvas, nem kérdez, alárajzolja a nevét.

Nincs óvatoskodás, rég nincsenek „ne mi nyerjünk mindent”, szemérmeskedő mondatok. Gátlástalan szabadrablás van. Sajátnevelésű, idomított mangalicaszerelővel, a K. Vezető magyarhangjával. Hopp! Ugrik, ül, pitizik. Jó kutya.

A szakma csúcsánál, tehát Mészáros Lőrinc cégénél landolt a 750 milliárdos beruházás

Gondolhatjuk, bánja a fene! Jóvanazúgy’!

Zötyög majd kicsit az összemókolt, sufnituningolt, államilag szanaszét lopott Budapest-Belgrád nemzeti vasút. Úgyis a kínaiaknak építjük, kínai hitelből. Legfeljebb az ócska alibabás, webáruházi kacatoknak nem a fele, hanem a háromnegyede érkezik majd törötten. Kinek fáj ez?

Kiküldött munkatársunk – Orbán Viktor – jelenti Kínából: Nos, hát ez is megvolna!

Kinek? Nekünk!

Nekünk fáj majd nagyon, mert arról tapintatosan hallgat, a hogy, hogy nem, szintén a nemzeti tőkésosztály zászlóshajója, nagys’ Felcsúti Lőrinc nevére írt ezermilliárdos propaganda-szakkör, ugyan Kínának építjük, de mi nyögjük vagy harminc évig majd az árát.

Ma Budapest-Belgrád vasút, holnap meg Paks 2. Ide a rozsdás bökőt! Sok beton, sok lóvé. Nagyon sok. Kizárólag szakmai alapon.
Ez azért lesz különösen nagyon vidám, mert sugárzó arcunkat legalább majd együtt tudjuk az összes ájtatos narancshívővel a K. Vezető felé fordítani csodálkozva: Jé! Ez meg felrobbant!

Szakmai alapon.

Szerző

Click to comment

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük