Szijjártó külügyminiszter téved: a kínai áruk szállítási igénye csökkenni fog, ezért a Budapest-Belgrád vasút fejlesztése értelmetlen – írta az LMP közleményében.
Unokáink is nyögni fogják…..
“Szijjártó Péter kijelentésével szemben a járvány után a kínai tömegáruk távolsági szállítása minden jel szerint csökkenni fog, és felértékelődnek a helyi- és regionális gazdaságok az eddig “kínai” iparágakban is.
Ez azt jelenti, hogy a Budapest-Belgrád vasútvonal fejlesztése értelmetlen.
Szijjártó Péter tegnapi interjújában kijelentette: a Budapestet Belgráddal összekötő vasút felújítása most még evidensebb érdeke Magyarországnak, mint eddig, mert Kína szerepe tovább fog nőni a világgazdaságban.
Varga Mihály büszkén jelentette: felvettünk 700.000 milliót a kínaiaktól! - a feltételek 10 évre titkosítva!
Aláírták a Budapest-Belgrád vasútvonal hitelszerződését, így hamarosan megkezdődhet a kivitelezési munka – tette közzé Varga Mihály, pénzügyminiszter a közösségi oldalán. 700.000.000.000 A miniszter szerint a megállapodás feltételei előnyösek és biztonságosak Magyarország számára, a hitel fix kamatozású és előtörleszthető. Hozzátette, hogy a vasútvonal fejlesztésével Európa egyik logisztikai központjává válhat Magyarország. Erről persze nem tud meggyőződni egyik adóstárs […]
A miniszter téved, és ez a tévedése ezermilliárd forintunkba kerül
A jelenlegi válság rámutatott, hogy az a világgazdasági rendszer, ahol szinte minden a Föld túloldaláról érkezik, fenntarthatatlan. Nem csak környezetileg, de egy ország vagy régió gazdasági stabilitása szempontjából is. Rendkívül sérülékeny az a gazdaság, amelyik nem tudja az alapvető szükségleteit helyi termeléssel kielégíteni. Erre sok országban döbbennek rá, és kezdik átszervezni, áttervezni a jövőt. Ennek a jövőnek a kínai tömegáruk szállításának további növelése nem része. (…)
A kormány “szimata”
A déli és keleti nyitás kudarcai, a kereskedőházak sok tízmilliárdos veszteségei és más kalandorságok megmutatták, hogy
a kormány “szimata” külgazdasági kérdésekben nem megbízható.”
Cornstein: ahogy Oroszországtól, úgy Kínától sem remélhet „ingyenebédet" Magyarország
David Cornstein, Amerika magyarországi nagykövete feltűnően jól ismeri a honi szájhagyományt, így kisegítette Orbán nemzetvezetőt egy örökbecsűvel. A kipcsak közmondásokban lényegesen jártasabb miniszterelnök figyelmét másra is felhívta az amerikai közszolga. A HVG interjút készített David Cornstein rengeteg kritikával illetett nagykövetével, aki többször is kiállt Orbán miniszterelnök személye, barátai és politikája mellett. Miértek, figyelmeztetések…. A nagykövet […]
A kínai Fundan jöhet, csak a CEU-nak kellett mennie - Orbán és Hszü Ning-seng egymás kezébe csaptak
Orbán Viktor miniszterelnök csütörtök reggel a Karmelita kolostorban fogadta a magyarországi campust létrehozó kínai Fudan Egyetem delegációját – közölte az MTI-vel Havasi Bertalan, a Miniszterelnöki Sajtóirodát vezető helyettes államtitkár. Hszü Ning-seng, a sanghaji központú Fudan Egyetem rektora a megbeszélésen tájékoztatta a magyar kormányfőt az intézmény működéséről és terveiről. Az egyetem négy campusán jelenleg 11 kar […]
Ma Budapest-Belgrád vasút, holnap meg Paks 2. - Szigorúan szakmai alapon....!
Azért ez patent, nem? Így elnyerni a cca. 700 milliárdos, Mordorföld legdrágább, legnagyobb, és leghaszontalanabb vasútépítési projektjét. Szakmai alapon. Eddig egy rohadt felcsúti vicinálist épített vasút gyanánt. Egy tákolmány, ócska, zötyögős, TT vasútmodellt a hibbant főnökének, otthon a tetves disznóóljai között. Szakmai alapon. Értem én, hogy nagyon hülyék vagyunk. Hogy mindent beveszünk a szánkba, azt […]
Mi a váltószám a Budapest-Belgrád vasútvonal és az Audi Q7 között?
Ne ítéljen elhamarkodottan! Az elsőre meghökkentőnek, sőt, értelmetlennek tűnő kérdésnek ad értelmet a kiötlő Kétfarkú Kutya közösségi oldala. Elő a pennát, papírt – esetleg számológépet – és persze a humorérzéket sem árt előkotorni. Váltószám kerestetik! “Breaking: Kiszámoltuk a Budapest-Belgrád vasútvonalat (magyarorszagi szakasz) úgy is, hogy Audi Q7-esekből lenne kirakva. Egy kocsi 20 millió és 5 […]
