Újabb több mint 6 milliárd forintot költ el az állampolgárok tájékoztatására a kormányzati kommunikációért felelős Miniszterelnöki Kabinetiroda – írta meg a G7.
A Rogán Antal vezette tárca még április elején állapodott meg az állami hirdetési pénzeket felszívó cégcsoporttal, de a szerződést csak most töltötték fel az erre a célra létrehozott felületre (pdf).
Ez már a huszadik olyan közbeszerzés volt,
amit az
„állampolgárok életét kiemelten érintő kormányzati döntésekkel kapcsolatos feladatok ellátására”
írtak ki, és amelyek eredményeként az országot ellepték az először kék hátterű, később Soros György arcképével díszített, majd pedig mémmé vált stockfotókat használó plakátok. Pár éve pedig a hasonló tenderek kiegészültek még egy feladattal: a magyar állampolgárok tájékoztatása mellett már az
„Európa jövőjét érintő nemzetközi és hazai színtéren történő kormányzati kommunikációt”
is lefedik. Az áprilisban lezárt közbeszerzés utóbbiból is már a tizenkettedik volt.
Rogán Antal lett -a virág- és énekfelelős posztról lecsúszva- a kiemelt nemzeti ünnepek felelőse
Rogán Antal nyerte el a kiemelt nemzeti ünnepek felelősének megtisztelő posztját Orbán Viktor javaslatára – jelent meg a határozat csütörtök éjjel a Magyar Közlönyben. Lesz itt buli, meglátják….. Egy 2017-es kormányhatározat a nemzeti fejlesztési minisztert jelölte ki a nemzeti ünnepek és más kiemelt rendezvények felelősévé, de ilyen tisztség 2018 óta nincs. Jogutódja az Innovációs és […]
Rogán titkolózik
Rogán Antal minisztériumát hiába kérték korábban többször is, hogy árulja el, melyik kampányt melyik közbeszerzésből fizették, ezt eddig a Miniszterelnöki Kabinetiroda nem tette meg.
További részletekért kattintson!
Ha holnap azt állítják, hogy az EU betiltja a káposztás cvekedlit, ne dőljenek be a "Több tiszteletet a cvekedlinek!" plakátoknak!
Ó, nem ez lesz az utolsó. Májusban még lesz egy-két hazugság “Brüsszel” magyarellenes gaztetteiről. Csak ez a mostani nagyon hamar kipukkadt. A kormány és médiája kórusban zengte, hogy az Unió felül akarja vizsgálni a babaváró programot, irigyli a magyar gyerekektől, bezzeg a menekülteket tejben-vajban füröszti. Másnap megszólaltak az EU illetékesei: nem kezdtek semmiféle vizsgálatot, ellenkezőleg, […]
A megbízást ezúttal is Balásy Gyula médiaügynökségei kapták,
ami azért sem meglepő, mert más nem is kaphatta volna. A tendert ugyanis a Nemzeti Kommunikációs Hivatalon keresztül intézte Rogánék minisztériuma, márpedig az állami kommunikációs költést felügyelő hivatal egy ideje már csak Balásyékkal szerződik le. Ennek eredményeként a néhány éve még csak néhány százmilliós bevételt csináló ügynökségek mostanra több mint 150 milliárdnyi állami megrendeléshez jutottak.
E-sport népszerűsítésre 1.500 közmillió - “Szerencse”, hogy se kórházi eszközökre, se a Lánchíd felújítására nem kell költeni. Ugye Orbán “Úr”!!?
Tudja mi az az e-sport? Nem kell hozzá stadion-hegyeket építeni, sem fűteni alulról, nem kell eltartani temérdek profinak mondott játékost, nemzeti mezre sincs szükség hozzá Mészáros 2rule-jából, egyben azonban nem különbözik tőlük: népszerűsítésére milliárdok at lehet költeni. E-sport = videojáték Összesen csaknem 1,5 milliárd forintos megbízást kapott a New Land Media Reklám, Szolgáltató és Kereskedelmi […]
6.000 millió forint - ízlelgesse, hiszen Ön fizeti a kormány plakátkampányát
6 milliárd, vagy 6.000 millió, esetleg 6.000.000.000, mindegy hogy írjuk le. Ennyit szán a kormány 3 év alatt a járóbeteg ellátás fejlesztésére, szintén ennyit 2 év alatt munkahely teremtésre, és ennyit kóstál a plakátkampány is, aminek a célja, hogy bevésse az agyakba, Orbán a legnagyobb király!
