Sorting by

×

Vásárhelyi Mária: társadalmi célú Schmidt-Csányi reklám a covid járvány nehézségeiről, aminek láttán Rákosi Mátyás is megnyalta volna a szája szélét

Tényleg nem akarok hinni a szememnek és a fülemnek! A Médiaunió nevű, államilag finanszírozott civil szervezet kampányt indított “Felemelő történetek” címmel, amelyben civilek mesélik el, hogy ők hogyan küzdik meg saját harcukat a covid járvány okozta nehézségekkel.

“Egy család győzelme a vírus felett”

című tantörténetben egy öt gyermekes színészházaspár meséli el, hogy nekik mennyire jól jött a járvány, mivel a bábszínész édesapa segédmunkásnak állt, hogy eltartsa a családot. És ettől a tapasztalattól

“együttérzőbbek, megértőbbek, figyelmesebbek”

lettek, tehát igazából hálával tartoznak a járványnak és főként a kormánynak, hogy a járvány idején ott hagyta őket a legnagyobb bajban és az apuka elmehetett segédmunkásnak és átélhette a nyomor elől menekülés felemelő történetét.

Nekem vannak ismerőseim, rokonaim, akik hasonló státuszban nem Magyarországon élik át a járványt,

de ők nem élhetik át ezt a felemelő érzést, mivel az állam és az önkormányzat azonnal melléjük állt és mind anyagilag, mind szakmailag minden segítséget megad ahhoz, hogy valóban a lehető legkisebb lelki és egzisztenciális veszteséggel éljék át ezeket az időket. Nálunk a művészek gyakorlatilag semmiféle segítséget nem kaptak az államtól, pedig a legtöbben teljesen elvesztették a megélhetésüket.

Ez a társadalmi célú reklám pedig arról szól, hogy nagyon helyes, hogy ez így történt, és a naplopó, ingyenélő művészek végre belekóstolhattak a “valódi élet” szépségeibe.

Mert művészként nem tapasztalhatták meg az együttérzés, megértés és odafigyelés felemelő érzését, de a segédmunkás lét hozzásegítette ehhez őket. Hát ezt a társadalmi célú hazugságot és ostobaságot látva, még Rákosi Mátyás is megnyalta volna a szája szélét.

A Médiaunió két főkurátora az ország két vezető milliárdosa Schmidt Mária és Csányi Sándor, így őket már sajnos nem fenyegeti az a veszély, hogy együttérzőbbek, megértőbbek és figyelmesebek lesznek. És azt sem javasolhatom, hogy szégyelljék magukat, mert a szégyenérzetet már régen nem ismerik.

Forrás

Háttér…

A Médiaunió magáról…

A Médiaunió legfőbb célja hogy évente egy témában valódi, mérhető hatékonyságú, társadalmi célú (reklám és PR) kampányt valósítson meg, a legfontosabb társadalmi problémákban érdemi szemléletváltozást előidézve.

A Médiaunió meghatároz és kiválaszt néhány kiemelkedő társadalmi ügyet, és kommunikációs kampányok segítségével aktivizálja az embereket, oly módon, hogy mérhető különbséget érjen el a magyar társadalomban. A Médiaunió szervezete a kiválasztott témát szakemberek és civil szervezetek bevonásával dolgozza fel, ezen túl koordinálja a professzionális PR-, és reklámügynökségek pro bono végzett munkáját, valamint igénybe veszi médiatervező-, és vásárló ügynökségek, kutató cégek segítségét is. A Médiaunió alapítói és tagjai médiumok, felület tulajdonosok, akik felajánlott értékes reklám felületeikkel és tartalommal is támogatják az egész évben zajló, országos kampány létrejöttét.

A Médiaunió éves kampányai természetesen sem gazdasági, sem politikai érdekeket nem szolgálhatnak.

Vásárhelyi Mária erről az epizódról írta bejegyzését.

A pandémia hatása a magyar művészekre….

Néhány a pandémia alatt született cikkeink közül….

 

Vásárhelyi Mária: társadalmi célú Schmidt-Csányi reklám a covid járvány nehézségeiről, aminek láttán Rákosi Mátyás is megnyalta volna a szája szélét

átver
A Banánköztársaság rovatban megjelenő írások nem minden esetben képviselik portálunk véleményét.

Egy hozzászólás itt: “Vásárhelyi Mária: társadalmi célú Schmidt-Csányi reklám a covid járvány nehézségeiről, aminek láttán Rákosi Mátyás is megnyalta volna a szája szélét

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.