Budapesti hétköznapok
Az éjszakai vihar lepusztította Budapest és az agglomeráció vasúti közlekedését
Az állami gondoskodás hiánya miatt szinte teljesen lepusztult vasútba most még a rendkívüli vihar is rúgott egyet.
Az állami gondoskodás hiánya miatt szinte teljesen lepusztult vasútba most még a rendkívüli vihar is rúgott egyet. Budapesten több elővárosi vasútvonalon nem, vagy csak korlátozottan lehetséges a vonatközlekedés. Az átvonuló vihar miatt fák dőltek a sínekre, felsővezetékek sérültek meg egy-egy szakaszon – közölte a Mávinform szombaton hajnalban.
Késések járat kimaradások
Szombat kora hajnaltól jelentős késésekkel közlekednek a vonatok a Budapest-Újszász-Szolnok, a Budapest-Hatvan, a Budapest-Veresegyház-Vác, a Budapest-Cegléd vonalon.
Maglód és Rákoshegy állomások között felsővezetéki zárlat akadályozza a vonatközlekedést. Maglód állomáson nem működik a biztosítóberendezés, itt sem közlekedhetnek a vonatok. Az utasokat pótlóbusz szállítja Mende és Rákos között.
Aszód és Galgamácsa között nincs vonatközlekedés, a vasúti pályára dőlt fa miatt leszakadt a felsővezeték.
Ferencváros és Kőbánya-Kispest között mindkét vágányon felsővezetéki hiba van, a vonatok nem közlekednek. Ez a székesfehérvári G43-as vonatoknál okozhat kimaradást, késést.
Tovább is van….
Kőbánya-felső és Rákos között mindkét vágányon fadőlés miatt szünetel a vonatközlekedés. A Budapest-Hatvan-Miskolc, illetve a Budapest-Újszász-Szolnok vonal vasúti közlekedésében okoz késéseket, járatkimaradásokat.
Pestszentlőrinc és Vecsés között csak az egyik vágányon közlekedhetnek a vonatok, felsővezetéki zárlat miatt. A Budapest-Cegléd-Szolnok elővárosi vonatok, továbbá a szegedi és a nyíregyházi távolsági, InterCity és InterRégió vonatok hosszabb menetidővel közlekednek.
Pestszentimre-felső és Kispest állomás között nem közlekedhetnek a vonatok a vasúti pályára dőlt villanyoszlop miatt. A Budapest-Lajosmizse vonalon megnő az eljutási idő.
A Keleti pályaudvar és Ferencváros között fadőlés miatt a felsővezetékben nincs áram, a győri és a pécsi távolsági vonatok hosszabb menetidővel közlekednek.
A vasúti közlekedés változásairól a továbbiakban is tájékoztatjuk olvasóinkat.
Szerző
Friss
- Magyar politikai gyilkosságok 1900-tól Jeszenszky Géza és felesége megtámadásáig
- Bruck Gábor: örülj, ha nincs igazad – különösen, ha Magyar Péterről van szó
- Nagy Márton kétszer 1 milliárd eurós -8.000 milliárd forintos- beruházást jelentett be: új repülőtér és gyorsvasút
- Budapest-Pride betiltva: ‘a belvárosi útvonalon nem garantálható, hogy 18 éven aluliak ne találkozhassanak a gyülekezési törvénnyel ellentétes magatartással’
- Jeszenszky Zsolt teóriája szerint a Sátán okolható az édesapja elleni merényletért és van ötlete, hogy ki(k) azok
- Esélylatolgatás – Mi várhat a Dobrev-féle Demokratikus Koalícióra
- Megkezdődött a vagyonkimentés – Osztaléklista: kik, mennyit, honnan
- Személyiségelemzés Mészáros Lőrincről a levele (?) alapján
- Hosszú-hétvégi horoszkóp + programajánló előrelátóknak
- ‘Bilincs, bilincs, rács, rács’ – köszönt el Magyar Péter a hozzá nyílt levelet író(?) Mészáros Lőrinctől