Kerítésen innen
Jobban teszi a vonatozni akaró, ha felszállás előtt diskurál a masinisztával!
Ezentúl miután otthon kinézte, hogy melyik vonattal jut el a kiszemelt célállomásra és a megfelelő linkre kattintva rábök a jegy- és helyjegyvásárlás piktogramra, majd bankkártyája megfelelő számait beírja az applikációba és visszaigazolja a rendszer, hogy sikerült a tranzakció, még nem dőlhet nyugodtan hátra.
Keresse a masinisztát!
Október 4-én pénteken este Bicskénél megállt a Tatáról Budapestre tartó vonat, mert lejárt a mozdonyvezető munkaideje
– erről értesült az Index egyik, a vonaton utazó olvasójától. Az utas beszámolója szerint a várakozás első 10 perce még senkiben nem keltett gyanút, idővel azonban egyre türelmetlenebbek lettek.
Egy idő után a kalauz értesítette őket arról, hogy nem forgalmi vagy technikai okokból áll a járat, hanem a mozdonyvezetőnek lejárt a munkaideje.
A vonat végül több, mint 1 órával később indult tovább, akkor ért oda egy másik mozdonyvezető, aki leváltotta a járműből kiszálló kollégáját.
Ugyan már! – felelte a MÁV
Mozdonyvezető kollégánk nem azért nem vitte tovább a járatot, mert a műszakja lejártával arra nem volt hajlandó, hanem mert a 10 óra vezetési idejét meghaladta volna. A rendkívül szigorú szabályok miatt erre nem volt lehetősége
– írta a MÁV azok után, hogy kiderült, péntek este a bicskei megálló után nem ment tovább egy szerelvény. A MÁV szerint
a mozdonyvezetőt váltó kolléga biztosításáról a vasúttársaság a lehető leggyorsabban igyekezett gondoskodni, a második mozdonyvezető eljutását azonban érdemben hátráltatta a korábbi – Tatabánya térségében történt – gázolásos baleset, illetve az annak következtében blokkolt, lelassult vasúti közlekedés.
Cáfolták, hogy a mozdonyvezető elhagyta volna a szerelvényt. A MÁV szerint
a szolgálatát meghosszabbítva is a járművön maradt, és áram alatt tartotta azt, vagyis a kocsikban mindvégig volt világítás, fűtés, és működtek az ajtót.
Kövesse cikkeinket a Google Hírek-en!
Konklúzió
Mielőtt kényelmesen elhelyezkedik a „kedves fizető utas” a helyén, mindenképpen érdeklődje meg a masinisztától, hogy mikor jár le a munkaideje, hagyjon rá az érkezési időpontra legalább 1 órát és csak akkor nyugodhat meg (?), ha osztott-szorzott és olyan eredmény jött ki, ami megnyugtatta.
Szerző
Friss
- Magyar György: mentsen meg minket a jóisten az újabb méregdrága nemzeti konzultációtól
- Mit, miért tesz a kormány? – címmel kormányinfót tart a szokásos gárda
- Orbán és az elmaradhatatlan hátitatyó -kettlebellgolyó befért?- Brüsszelbe indul
- Most akkor lesz ellenzéki Duna Egyesület, vagy nem? – A régi gárda ambícióiról
- Jobban teszi a vonatozni akaró, ha felszállás előtt diskurál a masinisztával!
- Ha ennyi „fidesz-futottak-még” ugyanazt mondja, az az Álmoskönyv szerint nem jó jel
- Vásárhelyi Mária: nem tudtam, hogy a „lehazaárulózottság” ilyen jól fizető üzletág!
- Csillagjegy-infó: ilyen lesz a novembered! Tudom, tudom, de az előrelátóknak….
- Egyre többen szelfizik halálba magukat
- Ágoston László: nem gyökérnek lenni csodálatos – könnyű, hiszen semmit sem kell csinálnod, és ingyen van