Pénteken hivatalosan is megerősítették a dennakadást kormányablakoknál és figyelmeztettek, hogy megnövekedett várakozási időre kell számítaniuk az ügyfeleknek. A kormányhivatal oldalán megjelent egy rövid közlemény, melyben beismerték a fennakadást.
Hétfőn zárva
Szünetel hétfőn az okmányokkal és járművekkel kapcsolatos ügyfélkiszolgálás a kormányablakokban. A hétvégén történt hardvermeghibásodás következtében számos elektronikus közigazgatási szolgáltatás fennakadásokkal működött. Az eset a kormányablakos ügyfélkiszolgálás során használt rendszereket is érinti, emiatt július 14-én, hétfőn a kormányablakokban az okmányokkal és járművekkel kapcsolatos ügyfélkiszolgálás országosan szünetelni fog – közölte a Digitális Magyarország Ügynökség az MTI-vel hétfőn.
Hozzátették, hogy a kormányablakok az időpontfoglalással rendelkező ügyfelekkel új időpontot egyeztetnek.
A hiba elhárításán a közlemény szerint folyamatosan dolgoznak, a fejleményekről tájékoztatják a nyilvánosságot. Az okozott kellemetlenségekért a DMÜ a közleményben elnézést kért.
<< Olvassa cikkeinket a Facebookon, az Instagramon, a Linkedinen, és a Google hírei között is! >>>
Jelezték azt is, hogy a DÁP, az Ügyfélkapu+, illetve az egyéb kormányzati portálokon elérhető elektronikus ügyintézési szolgáltatások működése helyreállt.
Előzmény
Országszerte 'bedőltek' a kormányablakok
