Alkoholmentes Aston Martin boxutca a Nyugati téren
Megosztás
A Nyugati térre hozta el az Aston Martin Formula One™ csapat boxutcájának hangulatát a versenyistálló partnere, a Peroni Nastro Azzurro 0.0% szuper prémium olasz sörmárka.
Budapest belvárosába, a Nyugati térre hozta el az Aston Martin Formula One™ csapat boxutcájának hangulatát a versenyistálló partnere, a Peroni Nastro Azzurro 0.0% szuper prémium olasz sörmárka.
Az innovatív, számos érzékszervre ható installáció, az „IL PITSTOP” 11 városra kiterjedő roadshow keretében járja be Európát
A budapesti állomáson július 26-a és 31-e között a nagyközönség is megtekintheti ezt az élményt a Westend bejáratánál.
„Világviszonylatban a sportág rajongóinak kevesebb mint ötöde jutott el eddig személyesen egy-egy versenyre az elmúlt öt évben, ezért döntöttünk úgy, hogy ezen a multiszenzoros, egyedi megoldáson keresztül tesszük lehetővé számukra, hogy megéljék az Aston Martin Formula One™ garázs és boxutca hangulatát több európai városban, köztük Budapesten is”
– mondta Hruska Rita, a Dreher Sörgyárak nemzetközi márkákért felelős marketing menedzsere.
Ennek részeként a látogatók testközelből csodálhatják meg annak az ASTON MARTIN AMR22 versenyautónak a tökéletes mását, amellyel Sebastian Vettel és Lance Stroll versenyez, felvételről ugyan, de belehallgathatnak a mérnökök és a versenyzők beszélgetéseibe, valamint azt is kipróbálhatják, mennyi idő alatt tudnak kereket cserélni az Aston Martin Formula One™ csapat garázsában, amelynek utánozhatatlan illata szintén része az installációnak.
Hruska Rita azt is elárulta Szujó Zoltán sportriporternek a bemutatón, hogy a Forma-1-et tartja a legolaszabb sportnak: a belső tűz, a szenvedély, a pillanat megélése szerinte mind-mind az olasz temperamentum jellegzetességei.
Ezen közös ismérvek teszik a Peroni Nastro Azzurro 0.0% és az Aston Martin Formula One™ csapat közötti együttműködést tökéletesen összehangolttá mind a jövőkép, mind pedig az értékek terén.
„Ez a szándék összhangban van a márka, illetve a vállalat felelős alkoholfogyasztás terén tett vállalásával, miszerint 2030-ra az Asahi Europe and International, így a Dreher Sörgyárak termékportfóliójának ötöde alkoholmentes termékekből áll majd”
– tette hozzá Hruska Rita.
Az élet számos területén megjelenő tudatosság fontosságáról beszélt a budapesti rendezvény sztárvendége, Jessica Hawkins, aki tavaly óta a csapat Driver Ambassador-ja (Versenyző Nagykövete).
A 27 éves brit versenyző elárulta, hogyan készül fel fizikailag és mentálisan a versenyekre a W-sorozatban, valamint a brit túraautó bajnokságban, és mivel kaszkadőrként is dolgozik, a James Bond filmek néhány kulisszatitkába is beavatta a hallgatóságot.
A kiemelt képen Szujó Zoltán és Jessica Hawkins. Fotó: Berta István
Pingback: Magyar Nagydíj: Pezsgő élet a mogyoródi paddockban | Városi Kurír