Kerítésen túl
Búcsúzik az Opel – Fájdalmas gyárbezárás
Az Opel hamarosan végleg bezárja 1980-as évek elején alapított bécsi gyárát amelyben jelenleg 300 embert foglalkoztat a belső égésű motorokhoz való hatfokozatú kézi sebességváltók gyártásában.
Még nincs végleges dátum, de a döntés megszületett
A létesítmény jelenleg mintegy 300 embert foglalkoztat a belső égésű motorokhoz való hatfokozatú kézi sebességváltók gyártásában. A következő hetekben átfogó szociális tervet dolgoznak ki a dolgozók számára. A gyártás befejezésének dátuma még nincs kitűzve, az üzemi tanáccsal még csak most kezdődnek a tárgyalások.
Mi lesz a gyár sorsa?
Az elektromobilitás felé történő jelentős elmozdulás miatt az autóiparban az asperni gyárnak nincs jövője. A Stellantis a kézi sebességváltók gyártását a franciaországi Valenciennes-be kívánja koncentrálni. Nem világos, hogy mi lesz az osztrák gyárral a bezárása után. Az ingatlan a Bundesimmobiliengesellschaft (BIG) tulajdona, és területe körülbelül 600,000 négyzetméter.
Szerző
Friss
- Botot dobott a Fidesz a keddi vita küllői közé, gátat állított az átláthatósági törvény időbeli vitájának
- Nagy miniszter mégsem olyan ‘nagy’? – Nem jött be a kormány terve az árrésstoppal
- Befejezte a válogatottságot az egyik legkiválóbb magyar labdarúgó
- 6.200 milliónkat szánja a nevünkben a kormány 2025-ben a Szuverenitási Hivatal ténykedésére
- Tovább tart az állampárt hatalmának bomlása? – Tarolt egy újabb független polgármester
- Vidéki prókátor: ‘Orbán-rendszer hivatalosan is trollkurzussá nyilvánította magát’
- 444: egy pedofíliáért elítélt pasas is ült a hallgatóság soraiban a vasárnapi Harcosok Klubja-indítón
- Nicușor Dan nyerte a román elnökválasztást George Simion ellen
- A ‘gyorstüzelő’ Nézőpont ‘csípőből’ listázta a 2025-ben kikerült ‘olyan’ cikkek megjelentetőit
- Meghalt Mátyás király, oda az igazság. Vagy nem… – De mi is van most a devizahitelesekkel?