Kerítésen innen
Jobban teszi a vonatozni akaró, ha felszállás előtt diskurál a masinisztával!
Ezentúl miután otthon kinézte, hogy melyik vonattal jut el a kiszemelt célállomásra és a megfelelő linkre kattintva rábök a jegy- és helyjegyvásárlás piktogramra, majd bankkártyája megfelelő számait beírja az applikációba és visszaigazolja a rendszer, hogy sikerült a tranzakció, még nem dőlhet nyugodtan hátra.
Keresse a masinisztát!
Október 4-én pénteken este Bicskénél megállt a Tatáról Budapestre tartó vonat, mert lejárt a mozdonyvezető munkaideje
– erről értesült az Index egyik, a vonaton utazó olvasójától. Az utas beszámolója szerint a várakozás első 10 perce még senkiben nem keltett gyanút, idővel azonban egyre türelmetlenebbek lettek.
Egy idő után a kalauz értesítette őket arról, hogy nem forgalmi vagy technikai okokból áll a járat, hanem a mozdonyvezetőnek lejárt a munkaideje.
A vonat végül több, mint 1 órával később indult tovább, akkor ért oda egy másik mozdonyvezető, aki leváltotta a járműből kiszálló kollégáját.
Ugyan már! – felelte a MÁV
Mozdonyvezető kollégánk nem azért nem vitte tovább a járatot, mert a műszakja lejártával arra nem volt hajlandó, hanem mert a 10 óra vezetési idejét meghaladta volna. A rendkívül szigorú szabályok miatt erre nem volt lehetősége
– írta a MÁV azok után, hogy kiderült, péntek este a bicskei megálló után nem ment tovább egy szerelvény. A MÁV szerint
a mozdonyvezetőt váltó kolléga biztosításáról a vasúttársaság a lehető leggyorsabban igyekezett gondoskodni, a második mozdonyvezető eljutását azonban érdemben hátráltatta a korábbi – Tatabánya térségében történt – gázolásos baleset, illetve az annak következtében blokkolt, lelassult vasúti közlekedés.
Cáfolták, hogy a mozdonyvezető elhagyta volna a szerelvényt. A MÁV szerint
a szolgálatát meghosszabbítva is a járművön maradt, és áram alatt tartotta azt, vagyis a kocsikban mindvégig volt világítás, fűtés, és működtek az ajtót.
Kövesse cikkeinket a Google Hírek-en!
Konklúzió
Mielőtt kényelmesen elhelyezkedik a „kedves fizető utas” a helyén, mindenképpen érdeklődje meg a masinisztától, hogy mikor jár le a munkaideje, hagyjon rá az érkezési időpontra legalább 1 órát és csak akkor nyugodhat meg (?), ha osztott-szorzott és olyan eredmény jött ki, ami megnyugtatta.
Szerző
Friss
- Hankó miniszter-közszolga: a Bokros-csomag és a ‘Ratkó-dédunokák’ meg nem születése okán nincs elég kisded Magyarországon
- Lázár János pikírten Rákosrendező-ügyben: a kormánynak az a fontos, hogy a budapestieknek jó legyen
- Bajnai Gordon: akiket érdekelnek a tények és persze a saját lelki higiéniám érdekében 3 állítás
- Én már elvesztettem a fonalat, tudja valaki, hogy mennyinél tartunk? – Heti Jusztság…
- A hülyeség nem kifizetődő – Szijjártó ez esetben ‘nem a pénzre megy…’
- Felfoghatatlan: 11-12 éves gyerekek hónapok óta brutálisan bántalmazhatták társaikat – Aki hallgat, bűnrészes…
- Már csak 4 hónapnyit kell aludni és újra ‘támad’ a CPAC Hungary, az alkalom, ahol Orbán újra ‘főszónokolhat’
- Egy a Robert De Niroról terjedő combos, hamis hír nyomában
- Pintérék nem tanulnak semmiből – Hiába volt a bombariadó rossz tapasztalata, marad a mobilszigor az iskolákban
- Magyar György: mini-Dubai ügyben minden út a bírósághoz vezet